ik heb wel wat ideeën maar de echte hits die ik zelf niet bedacht zou hebben lees ik dolgraag hier!! Vtech karaoke set is een idee eveneens een Elsa jurk.. Verder kom ik nog niet en madammeke zelf ook niet. Oja skeelers nog
Wat is je budget? Is ze een binnen- of een buitenkind? Wat zijn haar interesses? Mijn dochter heeft deze zomer een skelter gekregen en is er helemaal blij mee.
Radio cd speler Iets van lego of playmobil Een leuk spel Teken/knutselspullen Voor buiten een trampoline
Hier wordt dochter ook 5 jaar en die krijgt skeelers met beschermers. Van de fam nog wat kleine dingen zoals nieuwe pyama, grote poster van Frozen, mozaïeken, K3 paraplu en een nieuw blik en beker voor school en wat knutselapulletjes.
Hier op de lijst: Spelletjes Knutselspullen Koekjes bakset Hak slippertjes en verkleed jurken Schoolrugzak Skeelers en bercherming Frozen poppen Singalong microfoon Loco Bambino boekjes Strijkkralen Pas eind oktober jarig, maar door het jaar heen vul ik de lijst aan omdat ik het anders toch niet meer weet. Rond haar verjaardag vaak ook het sinterklaasboek dus dat os handig..
Leuke pyjama Ondergoedsetje Dekbedovertrek Leuk shirtje Haarklipjes elastiekjes borstel enz Zwempak Leuk badlaken Sloffen Toilettas Is allemaal geen speelgoed maar in mijn omgeving hebben ze altijd veel speelgoed en of vinden ze juist die andere dingen ook leuk.
Ik zou gewoon eens met haar een speelgoedwinkel inlopen, dan kan ik kijken wat haar leuk lijkt. Werkte bij mijn dochter perfect. Hier stonden uiteindelijk verschillende lampen (discolamp, lavalamp, glitterlamp ) op haar lijstje en verschillende knuffels (Fur Real Friends, Vtech, Beanie Boo's), kleiset, nieuwe stiften (Cappi's), mooie puzzel. Ze was met alles even blij. <3
Mijn 5 jarige vind leuk: Verkleden Verkleden Verkleden Verkleden ....haha Knutselen Gezelschapsspelletjes (stef stuntpiloot, mikado, betoverde doolhof etc) Lego (alleen het bouwen vind ze dan leuk)
Ik ben losgegaan op Ali-expres met nieuwe verkleedjurken, een kledingrek erbij en verschillende 'hakjes'. Van opa en oma heeft ze een space-scooter gekregen, ook erg leuk
Mijn dochter krijgt voor haar vijfde verjaardag (is pas over een paar maand) een cd speler met microfoon zodat ze mee kan zingen, cd's van kinderen voor kinderen, een Disney pop, een Barbie en knuffeltje. Van mijn ouders krijgt ze een nieuwe fiets. Van de rest van de familie weet ik het nog niet maar meestal komen ze om ideeën vragen dus hopelijk kan ik hier alvast wat inspiratie op doen.
Tip, kijk voor speelgoed ook eens op amazon.de Mijn dochter wordt as vrijdag 6 en ik heb een aantal kleinere cadeautjes gekocht, waaronder een set van LegoFriends en een starterset van Aquabeads (soort strijkkralen, maar dan met water). Bij elkaar scheelde het ruim €17 en het was heel snel in huis. Mijn jongste dochter wordt in oktober 4 en zij wilt graag het poppenhuis van playmobil. Dat is via amazon ook €12 goedkoper dan hier. Wat verder nog op de lijstjes staat: - rekendoos maan roos vis - voorleesboek van Pleuntje - GLibbi gekleurd badwater -Vtech microfoon - maan roos vis schooltje spelen - Dessino leren tekenen - Discobol - Smargame - 3d puzzle - Ministeck - Klein skateboard van Nijdam -glittertattoo set
Mijn dochter is ook bijna 5 en loco bambino wordt al te makkelijk. Gewone loco mini gaat haar ook al goed af dus ik zou daar voor gaan. Verder ideeen: -wobbel -Kidizoom
Legpuzzels Smartgames Spelletjes Knutselspullen Kleurboeken/potloden Dingen om taart/cake/koekjes te bakken Frutsels voor in haar
Mijn dochter kreeg toen ze 5 werd van ons een naaimachientje, daar is ze nog steeds heel blij mee. Andere grote cadeaus die ze toen kreeg: - spacescooter - skeelers - skateboard - kidizoom En voor de rest vooral spelletjes, puzzels en knutselspullen.
Hema / Ikea / bol.com?? https://www.budgetland.nl/mobiel/bakset-kind-11-dlg-p-7093.html Deze is ook leuk!