3de keer buisjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rainbow88, 30 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mijn dochter van 2,5 jaar zou voor de 3de keer buisjes moeten krijgen.

De 1ste keer was ze 1,5 jaar, de 2de keer 2 jaar.
    Na de 1ste keer buisjes heeft ze een halfjaar gesukkeld met telkens looporen, we moesten vaak oordruppels toedienen.

Na de 2de keer buisjes ging het prima, altijd droge oortjes en nergens last van. Maar nu kregen we vandaag op de controle te horen, dat ze eruit zijn gevallen maar dat er weer slijmophoping in haar oortjes is..
    En dat het beste is dat we opnieuw buisjes laten plaatsen. Dit keer zouden het buisjes zijn die 2 jaar blijven zitten, maar die wel operatief verwijderd moeten worden.

Ik vind het gewoon raar dat ze echt nergens last van heeft.. Geen pijn, slaapt en eet goed, hoort goed, ...

Nog iemand die dit heeft meegemaakt?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    Mijn oudste dochter heeft ook drie keer buisjes gehad. Eerste keer met 3,5, tweede keer met 4,5 en derde keer met bijna 6 jaar. Bij haar vielen ze er ook steeds na een aantal maanden uit. Wij hebben steeds het voorjaar en de zomer afgewacht (op advies van de KNO-arts) en tegen het najaar als het niet overging kreeg ze buisjes. Ze heeft nooit last gehad van haar oren, maar ze hoorde wel erg slecht. Dat was voor ons ook de reden om naar de huisarts en daarna de KNO-arts te gaan.

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier nu voor de tweede keer buisjes. Hij heeft nu de eerste buisjes eruit zijn gelukkig geen last van oorontstekingen maar hij hoort echt een stuk minder goed. Er zit ook weer vocht achter dus vandaar nog een keer.

Merk je helemaal niets aan haar?

Deel Deze Pagina