Vroegtijdige zwangerschapsverschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamawannebe, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hallo allemaal,
    Ik zou graag willen weten wie er al voor haar NOD last had van zwangerschapsverschijnselen. Ik heb sinds een paar dagen continu een vage misselijkheid en ben echt vreselijk moe. M'n buik doet raar en ik heb last van stemmingswisselingen. Mijn NOD is 16 april en ik vraag me af of dit vaker voorkomt en of dit een kans op zwangerschap zal betekenen.
    Groetjes,
    Tuti

2. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    ja het komt vaker voor en het kan een zwangerschap betekenen maar ook niet, helaas weet je dat pas als je getest hebt.

Ik had bij mijn vorige zwangerschap last van hartkloppingen en bij deze was ik af en toe misselijk en veel afscheiding.

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Mijn NOD is op zaterdag. Heb ook al enkele dagen een raar gevoel in mijn buik. Ik dacht gisteren echt dat ik ongesteld werd, krampen in mijn baarmoeder. Helaas weet ik dat nergens op moet hopen. Vlak nadat ik vruchtbaar was geweest, was ik verschrikkelijk emotioneel, maar ja de reden kun je vaak niet aanwijzen. Waarschijnlijk gewoon normale hormonen.
    En wil je het toch weten, gewoon testen!

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Mijn NOD is op zaterdag. Heb ook al enkele dagen een raar gevoel in mijn buik. Ik dacht gisteren echt dat ik ongesteld werd, krampen in mijn baarmoeder. Helaas weet ik dat nergens op moet hopen. Vlak nadat ik vruchtbaar was geweest, was ik verschrikkelijk emotioneel, maar ja de reden kun je vaak niet aanwijzen. Waarschijnlijk gewoon normale hormonen.
    En wil je het toch weten, gewoon testen!

5. Chane

Chane Actief lid

6 mrt 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA
    Hoi Tuti....

ben ook misselijk en zere borsten en veel afscheiding....maar ja ik w8 ook lekker tot na men NOD...wil mezelf nie gek maken...

Groetjes Chane

6. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik heb wel vaker getest voor m'n NOD, maar het is nooit zeker en de teleurstelling is vaak groter. Je bent er dan extra mee bezig en dan blijft je ongi ook langer uit. En het is nog zonde van je test ook.

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    klopt, heb ook in de eerste ronde veel tekenen gehad van mogelijke zwangerschap maar was dus niet zo, nu heb ik er weer een paar maar wacht wel mooi af tot na mn NOD, haha dan weet ik het snel genoeg als een positieve test heb....na een tijdje...maar ja t wachten he, haha! ;)

Deel Deze Pagina