en weer een collega'tje zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daffie76, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Van het weekend echt een huilbui gehad. Een collega'tje kwam naar me toe om te vertellen dat ze zwanger is. Ze wilde het mij als eerste vertellen, aangezien ik er al zo lang mee bezig ben :( En ik was zojuist weer ongesteld geworden, lekkere timing :(
    Ik heb geprobeerd heel enthousiast te doen, maar toen ik thuis kwam, heb ik eerst eens een potje zitten janken, want dit is in een paar maanden tijd al de 8e waarvan ik hoor dat ze zwanger is en iedereen vraagt ook maar steeds of ik al zwanger ben.
    Ik wordt er een beetje moedeloos van. Probeer wel optimistisch te blijven, maar dat is wel moeiljk als je overal om je heen hoort dat iedereen zo snel zwanger is geraakt! :cry:

We gaan deze maand een afspraak maken met de huisarts om het er eens over te hebben. Heb gelukkig al een paar duidelijke temperatuurkaartjes...

Sorry voor het klagen, maar moest het even kwijt.

Liefs Daffie

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nee hoor, helemaal geen geklaag...herken het heel erg goed. Elke keer vraag je je weer af, waarom ik nou niet?

Meid, ff lekker grienen en dan er weer volop tegenaan.

liefs kiki

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ken het, om me heen zijn er zo wie zo al 5 zwanger! :( Heel leuk voor hen hoor, maar idd je kan soms wel janken!

Ik ben dan nog niet zo lang bezig als jij, maar voordat we móchten beginnen is het nu, al met al ook al 6 maand.

4. Niet meer actief

hoi!
    Heel begrijpelijk hoor, erg frustrerend, zeker als het bij diegene zo gepiept was! Maar ja, de een doet er nou eenmaal langer over en ik denk maar zo: Het mooist duurt het langst!

5. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    hoi hoi,

Ik snap je helemaal. In mijn ogeving bevalt de 1 na de ander en ook de 1 na de ander is zwanger en we zijn nu al voor 8. Ik weet dat er mensen zijn die al langer bezig zijn maar soms zakt de moed me wel een beetje in de schoenen. Zo is nu mijn overbuurvrouw afgelopen vrijdag bevallen en heb me zitten janken. Ben echt onwijs blij voor ze maar toen zij ver trelde dat ze zwanger was waren wij net bezig met proberen en nu is ze bevallen en is het nog niet raak.

Sorry voor het klagen

Liefs Zotje

6. Niet meer actief

hoi meid
    sterkte ermee
    het is idd pijnlijk als iedereen om je heen zwanger raakt
    hopelijk volg jij ze snel op

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn baby word gewoon zo mooi en geweldig! duurd gewoon lang om dat te maken hihihihi ;)

tis mooi klote als je dit weer hoort van een ander!

8. Niet meer actief

whahahahahaha, ik heb gewoon een heel erg kieskeurig eitje!Gaat alleen voor het allerbeste! Let maar op, mijn kind wordt heeeel erg knap en lief en grappig en heel erg slim ;)

9. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    De mijne ook ik krijg een superkind al vind dat alleen zelfmaar. Don't care wat andere zeggen.

Het is inderdaad heel hard als je van andere in je omgeving hoort of ziet zwanger.Lijkt wel of iedereen ineens zwanger is.

Sterkte.
    Liefs,
    Tineke

10. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Dag meid,

Schrijf het maar lekker van je af. Je hebt gelijk dat je eens naar HA gaat. Ik ben ook eindelijk bij gyno gegaan en ben nu verder geholpen. Een nieuwe start en hopen dat het lukt. Voor ons allebei.
    Groetjes, T

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ken het hoor....ben ook weer bezig ongi te worden...pppff...
    Ik voel nu gewoon de overgang in mijn nek hijgen.... :rolleyes:

12. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik kom ook effe klagen ](*,) .
    Elke maand weer hetzelfde,nooit gedacht dat het zo lang zou duren bij
    mij :cry: .
    Iedereen om heen is al bevallen .
    In maart 2006 heb ik een curretage gehad en maart 2007 komt nu heel dichtbij ,ik weet niet wat ik moet doen ,stel nou voor dat ik niet zwanger ben en dan ,moet ik dan naar de gyn ,of wachten we nog af.
    En hoor je wel eens verhalen ,dat je naar de gyn gaat en dat hij een echo maakt en zegt :mevrouw u bent al 20 wkn zwanger.
    Over een week mijn NOD ,maar heb het gevoel dat ik gewoon ongie ga worden :evil: .
    Genoeg geklaagd.

Hoop doet leven

Ally

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik kan er ook steeds (nog veel) slechter tegen als iemand mij weer komt melden zwanger te zijn. Het lijkt wel of iedereen hup in 1,2,3 keer zwanger is en dat alles bij hen voorbeeldig gaat, terwijl het bij mij mis ging en ook niet 1,2,3 zwanger geworden....Eigeblijk is het vreselijk om te zeggen, maar ik wil het gewoon niet meer horen! Merk wel dat ik super blij ben voor mensen die heel veel moeite hebben moeten doen (lang moeten wachten of MMM) om zwanger teraken en dat gaat goed. Denk omdat dat voor mij een bevestiging is dat het voor mij ook heus wel zal komen....
    Sorry, moest dit er even uitgooien.....

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb de laatste tijd ook zo'n moeite met het 'ik-ben-zwanger-forum'....ik kan het soms niet meer opbrengen om te feliciteren... :oops:
    En als ik bij sommigen de zwangerschaps-banner zie meetellen....met sommigen liep ik gelijk op de :evil: :evil: te wachten...alleen bij mij kwamen ze en bij hen niet....die zijn nu al 26 weken zwanger.... :confused:

Erg eigenlijk he.... :oops:

15. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hier ook weer ff iemand die moet janken...
    Vandaag belde mijn vriend op: Schat, we worden oom en tante!
    Is de vriendin van zijn broertje dus zwanger... is in september gestopt met de pil en ik in maart!
    Godverdegodver! (sorry voor het vloeken :oops: )

Ik reageerde dus ook bot tegen mijn vriend: " Oh fijn, heeft ze het dus toch geflikt" (refererend naar het feit dat zij altijd met de eer wil gaan strijken, deze keer dus ook weer, zij maakt mijn schoonouders WEER als eerste blij, terwijl IK dat had willen doen!)
    Toen kreeg ik dus de reactie van mijn vriend, dat hij gehoopt dat ik anders zou reageren.
    Ja sorry hoor!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    er zijn zelfs meiden voor de 2de keer zwanger vanaf dat ik mee doe hier.. hihihihi

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik lees het "IK BEN ZWANGER-FORUM" niet meer.....

Oh Reltjuh, wat Kl%$te zeg.....en dan ook dat je vriend niet echt door heeft hoe jij je dan voelt.....Gelukkig begrijp mijn man mijn reactie op zo'n moment wel heel goed, want hij heefte r zelfs nu last van als hij zo'n bericht krijgt, hihihi wel schattig. Anderrzijds vind hij het raar dat ik morgen niet mee wil op kraambezoek.....

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    AAAAHHHH kraambezoek....ben nog niet zo lang bezig, maar toch....mag over twee weken..kregen gisteren het telefoontje. En er zijn me er momenteel toch veel zwanger in mijn directe omgeving. Wordt leuk 2007!

19. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hij had het ook liever naders gezien hoor. Hij snapt me ook wel, maar "we kunnen er niets aan veranderen" zegtie dan.

Ik heb trouwens nog nooit echt het 'ik ben zwanger-forum' gelezen.
    heel af en toe dat ik er eens doorheen scroll, maar daar blijft het bij.

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Sterkte meis! Ik herken het helemaal! Afgelopen jaar zoveel mensen naar mij toegekomen "ik ben zwanger" dat ik het op het laatst niet meer hoefde te horen (ook al was ik oprecht blij voor iedereen). Jou beurt komt eraan hoor! En dan ga je dubbel en dwars genieten!

Deel Deze Pagina