Ik twijfel heel erg wat te doen, zoontje is al een aantal dagen heel verkouden. Hangerig slecht slapen en meer slapen en zins vandaag Soms echt helemaal ontroostbaar. Nu ben ik bij de huisarts geweest en zoontje krijgt kiezen door en heeft geiriteerde oren. Nu twijfelde ze of ze het nog aan wilde kijken of een kuurtje gaf. Uiteindelijk heeft ze kuur gegeven. Twijfel of ik het al ga starten of nog even wacht. Vind het eigenlijk niet nodig om hem eerst extra pijn te laten lijden. Maar ben ook niet happig op kuur. Graag jullie mening
Ahh arm mannetje, als de dokter de antibiotica toch gegeven heeft zou ik ermee starten. Waarschijnlijk knapt hij zo weer op! Ik neem aan dat ze het niet zomaar meegeven toch? En net wat je zegt nog een dag langer met pijn is ook niet prettig. Succes ermee!
Dank je ga er ook niet van uit dat ze het voor niks geeft. Hij is zo niet zich zelf ziet echt dat hij niet lekker is.
Ik denk wel doen. Normaal gesproken zo ab wordt niet gegeven. Dochter continu zien nog nooit ab ook niet in zh toen ze 4 dagen koorts had (oren waren okey dat wel)