Onze zoon is in eind november 1 geworden en loopt nu zo'n 2,5 maand los. Hij loopt heel stevig en ook al hele einden. Hij heeft alleen best wel O-beentjes. Ik maakte me er eigenlijk geen zorgen over maar mijn oma en schoonmoeder blijkbaar wel . Ze vragen me steeds of het wel normaal is en of ik niet naar een dokter moet met hem... Wat vinden jullie?
Dat vroeg ik me dus ook af! Ons meisje heeft ook zulke O-benen. Mijn moeder zei dat het misschien door de luier komt (??). Hoe loopt jou kindje als hij geen luier aan heeft?
Ja is normaal, sterker nog...er komt ook nog een moment dat het x-benen lijken... zo rond het derde jaar. daarna wordt het geleidelijk minder. Ik zou me geen zorgen (laten) maken.
Ik las ook dat ze afwisselend o- en x- benen krijgen als ze nog zo klein zijn. Zou me geen zorgen maken, en anders gewoon even navragen bij het cb als je ongerust bent.
Ojee, dan zou ik mij ook zorgen moeten maken . onze dochter loopt ook zo, maar nooit iets raars van gevonden eigenlijk
mijn uk ook.. dacht dat het ook een beetje door de luier kwam.. en gewoon dat ze (kleine kindjes) nog lerende zijn. Hij zet zijn voetjes overigens naar binnen toe neer..