Oke, nou..poeh poeh..denk dat ik even mijn ei kwijt wil.. Ben morgen 6 weken zwanger Joehoeeeee Dit is mijn 7e zwangerschap: Voor het eerst ongepland zwanger toen ik 19 was en bleek een ma met 16 weken. Dit was met ex. Nog keer zwanger geworden en dat was een leeg vruchtzakje wat met 11 weken ontdekt is. Heb 3 ICSI behandelingen met zaad van mijn man gehad in 2006/2007 en werd bij poging 3 zwanger van een tweeling, ging mis rond de 12 weken. Hartjes deden t maar te traag, en groei te langzaam. Overgestapt op IUI D, 5 rietjes gebruikt, van die rietjes 3 keer zwanger geraakt en 2 ma s. Het 5e rietje is mijn zoontje geworden. Nu ICSI D gedaan omdat we nog maar 1 rietje hadden en ze alles op alles zetten om een genetisch brusje voor de jongste te krijgen . (onze oudste hebben we geadopteerd). In Gent hebben ze ontdekt dat ik Hashimoto heb en gebruik 137,5 Euthyrox. Dit is nog dezelfde dosis als bij mijn zoontjes zwangerschap. Mijn Tsh was 3 weken terug 0.22 en ft zat rond 15. Perfect. Wel heb ik erg verhoogde TPO. maar volgens mijn endicrinoloog in Gent is dat relatief. Want blijkt dat als je bloed uit een buisje naar 4 verschillende labos zou brengen er 4 totaal verschillende uitslagen uitzouden komen. Ik zei namelijk dat ik bij mijn zoontje op 4 zat bij zwanger worden. Nu zat ik weer op 270. Hij zegt ook dat er tegen die TPO niets te doen isterwijl ik hier wel anders lees soms. Maar goed...gaat erom dat ik nu weer zwanger ben van ICSI numero 4, van donor, en dat ik het gewoon weer zooooooooo spannend vind!! Pfff zoontje is gelukt, nou hoop ik zo dat het deze keer ook weer lukt. Ik merk helemaal niets vanbinnen ze maar.. Ben vanaf gisteren misselijk en voel me echt blehhh, had ik bij zoontje ook. Maar heb geen ongigevoel ofzo. En steekjes en trekjes heb ik ms een a 1 maal per week. Ik weet niet meer hoe dat bij zoontje was. Testen zijn mooi. Maar vind t zoooooooooooo spannend. VOlgende week eerste echo. Ben zo bang dat het weer mis is en dat we weer eens slecht nieuws krijgen. Heb heel stoer net een afspraak bij de verloskundige gemaakt in het ziekenhuis waar ik van mijn zoontje bevallen ben. Heb ook heel stoer met MvM gebeld en ik ga gewoon al deze week starten. Ben zoooooooooooo bang dat ik de goden zou verzoek hiermee he.... Poeh poeh..zwanger zijn...best heel pittig af en toe!
Twoboys wat heb jij veel moeten doorstaan zeg, ben er echt even stil van... missed abortion lijkt me zo erg! Ik ben ook bij elke echo nog bloednerveus terwijl ik nog geen "slechte" ervaringen heb, kan me voorstellen hoe dat voor jou moet zijn. Ik wens je iig heel veel sterkte, ik hoop ECHT dat je goed nieuws gaat krijgen en een brusje voor je zoon!
Super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat heb jij al veel doorstaan zeg, erg sterk dat je door blijft gaan. Wens je een goede en fijne zwangerschap toe, probeer er van te genieten.
wauw wat een verhaal. wat hebben jullie al veel mee moeten maken zeg. ik hoop dat het helemaal goed komt en jullie een mooi en gezond brusje mogen krijgen
Dank jullie wel Ben gewoon zoooooooo nerveus voor die eerste echo weer.. Als jullie me 15 jaar geleden hadden gezegd dat onze weg zo lang zou zijn zou ik gedacht hebben dat ik dat niet zou kunnen. Opgeven was geen optie dus zijn we doorgegaan...en nu hopen we ons gezin nog completer te maken met 3 kindjes..onze eerste droom eigenlijk aan het nastreven... Maar poeh poeh wat spannend weer!
jippie teststreep knalde er direct af terwijl de test nog liep. En hij is donkerder dan de controle streep. Moest even voor mezelf zien dat ik zwanger ben. Al ben ik sinds gisteren misselijk en heb ik al boven de pot afscheid van mijn ontbijt genomen!
Weet je wat het is, ik weet gewoon van gekkigheid niet wat ik met mezelf moet beginnen.........moet gewoon die eerste echo gezien hebben....................................................
Tjemig wat spannend voor je zeg!!! Maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ga keihard voor je duimen dat het allemaal goed gaat!
Meid dat is helemaal begrijpelijk zeg met jouw achtergrond. Maar aan je test hoef je niet te twijfelen hoor haha, heeeeeeel mooi. Dus ook van mijn kant, gefeliciteerd!!
Dank jullie wel Lappie en Esther! Haha ik weet gewoon even niet waar ik met mezelf heen moet...pfff..erg he
Spannend hè twoboys? Het circus begint weer gewoon opnieuw. Niks relaxt omdat je al kindjes hebt . Wij hadden vandaag de eerste echo en alles zag er goddank prima uit. Naast zwangerschapsmisselijk was ik ook spanningsmisselijk vanmorgen Nog even kiezen op elkaar en dan kun je hopelijk ook een mooi knipperlichtje bewonderen
Wat fantastisch voor jullie!!! Hooverphonic!! Ja joh je bent gewoon ziek van spanning zo voor die echo....pfff..zweet breekt je aan alle kanten uit.. Maar wat geweldig!! Wat je zegt zeg, het hele circus begint weer van voren af aan en het is idd niets verschillend dan de vorige zwangerschap..pff...
Twoboys las al ergens dat je zwanger was, super zeg! Gefeliciteerd.. En zwanger zijn brengt idd alleen maar onzekerheid met zich mee tot de 20 weken helaas.. Snap en ken je gevoel maar al te goed, verschrikkelijk, ik hoop en bid dat de tijd gaat vliegen voor je.. En je voor je het weet net zover bent als ik !
De ene dag voel ik me heel zeker en denk ik dit gaat goedkomen, de andere dag ben ik stikonzeker en denk ik. ..t is vast weer niet goed... Mijn symptomen komen en gaan. Op hele erge vermoeidheid en een bleehhh gevoel gaat t goed. Van de week over moeten geven en vanmorgen bijna...maar dan twijfel ik, zit t wel goed? Heb het zoooooooooooooooooooo koud..bij zooontje had ik het juist zo heet.. Pfff duurt zolang tot die eerste echo he.