De titel zegt het al... Van welk speelgoed is jullie kindje helemaal weg?? Hier wordt op het moment heel druk gespeeld met het activity center van Fisher Price. Groetjes Ella
Lamaze is lang favoriet geweest. Maar het kleine pulche slangetje van de Ikea (wel 0,49 cent) is nog steeds favoriet! Nu beginnen ook de speeltjes met geluid
succes met de geluidjes! de speelkubus van vtech was hier ook een succes (je hebt er ook een bal van)
2-4 maanden: - Muziek mobiel van Fisher Price - Spelboog met geluid/lichtjes 4-7 maanden: - Mijn kleine Tamboerijn van Vtech - Nuby sleutelbos/koelringen - Catoon beestje (zo'n rupsje knuffel) - Activity center van Vtech 7+ maanden - Activity center van Vtech (kan ze nu zittend mee spelen) - Vtech Loopwagen (om voor te zitten nog) - Little People Zoo Talkers (officieel vanaf 1/1,5 maar er zit geen te klein spul bij en ze vind de beestjes geweldig en ramt vrolijk los op de geluiddingetjes)
waar mama al bang voor was voetbal! tja papa komt uit een hele grote fanatieke voetbalfamilie dus het zit in de genen vrees ik.
Als ik mijn dochter echt haar zin wil geven vooral mijn telefoon of de afstandsbediening Maar ze vind vooral de Babywalker van Vtech erg leuk, maar dan nu nog het deel wat je plat op de grond kan leggen. En zo'n muziekTV van woezel en pip, daar wordt ze helemaal blij van. Jammer dat ik hem steeds moet aan draaien
Hier ook de babywalker van v tech, hang ik aan de box of leg ik op de grond. Ook een soort boek dat liedjes zingt van v tech is geweldig. Lamaze vindt ze ook nog steeds erg leuk!
Boekjes.. En toet toet garage...Eigenlijk maakt hetverder niet zoveel uit wat het is, als er maar wielen onderzitten
Mobiel van tiny love Speelboog van tiny love Sophie de giraffe Vuurvlieg van lamaze Maar ze is toch wel het meest fan van haar grote zus!
hmm, lamaze idd! bekers, bakjes, knisperdingen, spiegeltje, babysleutelbosjes, muziekmobiel, boxring die ik gewoon aan 1 kant vast maakte ana de box en dan kon ie trekken, ook van die speeltje waar je dan aan moet trekken en het dan bibbert!
afstandsbedieningen, de bak met duplo omgooien, vtech vormenkever, lege verpakking van de billendoekjes
hier heeeeeeeel veel divers speelgoed, al alles maar afgewisseld word en weer nieuw lijkt is het leuk.. Vooral niet een week hetzelfde laten liggen want dan kijkt hij er niet meer naar om(je wil ook niet weten hoe veel speelgoed ik inmiddels heb - met als excuus voor manlief mijn gastouderopvang whahahaha).. Meneer wordt graag uitgedaagd en geprikkeld. Alles is dus eventjes leuk.. Owww dat is niet waar, het aller-aller-allerleukste is achter de poes aan zitten. En als hij dan zijn aandacht op iets anders richt daagt de poes hem wel weer uit waardoor hij er wel weer achteraan gaat. Dus het leukste is poezen-tikkertje
Vanaf 1 jaar ongeveer: -de toet toet garage! Superleuk, ook voor meisjes. Eens wat anders als dat roze! - Fisher price theeservies en picknick mandje - Little People dierentuin, erg leuk! Heb er alle beestjes bij die ook geluid maken. -Topzy Tumbler tuimelbaan is hier ook een hit. - Keyboardje met dierengeluiden
Tot voor kort was hier de Tiny Love mobile een grote hit. Nu is het vooral het Fisher Price activity center, Het playgro amazing garden speelkleed en de Lamaze Captain Calamary. Verder alles wat rammelt, knispert en lekker in het handje ligt