hey meiden, ik ben aan het aftellen naar mijn eerste echo die is op 25 juli nog 4 weken dus pff dit duurt eindeloos. zijn er nog meiden die aan het aftellen zijn? Groetjes
Pff erg he dat wachten , je denkt er echt heel de dag aan vandaag komt moeders voor moeders ben benieuwd wat ik kan verwachten Succes met wachten damens!!!!
Ik ken het gevoel. Ik heb tot de 20weken echo altijd afgeteld naar elke echo En nu ik bijna 27 weken ben en de kinderkamer bijna ineen staat begin ik af te tellen naar de 30 weken/de bevalling/etc. Alles waar je maar naar kan aftellen . Succes met jullie eerste echo's!
Zo hier ook, eerste echo is op 19 juli. Nog 3 weken en 1 dag, waarvan we de meeste tijd in Spanje zitten, wou dat ik de tijd kon vooruitdraaien! Zooo spannend!
super spannend dames ! hou ons zeker op de hoogte hoe de echo's verlopen.. ja ik wouw dat ik zo'n tijdmachine had even gelijk een maand of 2 verder
Hier ook aan het aftellen, moet nog een afspraak maken, maar moet kijken bij welke verloskundige, aangezien we hopen te verhuizen binnen nu en een paar maanden. Wat adviseren jullie? Nu gewoon VK in woonplaats nu en straks naar een andere gaan?
Het is echt zo vreselijk spannend.. en je maakt jezelf zo gek. Vanochtend was ik naar de huisarts geweest en die zei ook dat het gewoon spannend is tot aan de echo.. maar ze heeft mij wel een beetje gerustgesteld gelukkig.. maar aftellen drie weken.. pfffff
@ jipjip : ja ik zou nu nog gewoon gaan waar je woont je kan achteraf nog veranderen éh. tenzij je wil wachten natuurlijk maar dat moet je zelf een beetje aanvoelen.
Link kopieren en in je bericht zetten thats it! By persoonlijke instellingen- handtekening in t witte vlak de link plakken