Hoe groot is de kans dat een baby met 37 weken geboren wordt? Net zo groot als dat het 42 weken wordt? Ik ben nu nl. 36 weken zwanger. Heb echt nog niet het idee dat de baby volgende week geboren zou worden, maar ja.... het kan zomaar hè? Groetjes, Hanna
ja dat weet je nooit heb ook geen idee of er een percentage voor is . Gewoon afwachten is het enige wat je kan doen ,nog even volhouden ..
Een eerste kindje wordt bovendien gemiddeld pas ná de 40 weken geboren (40+6 ofzo). Daar ga ik dan ook maar vanuit. Nog ff wachten dus...!
Haha ik was er ook helemaal van obertuigd dat mijn dochter met 37 weken al zou komen...en...het werd 40 weken en 4 dagen.....
Mijn dochter was er al met 35 wk, ik ben heel benieuwd hoe lang deze kleine blijft zitten! Ik vind 37wk eigenlijk wel genoeg maar tjsa daar heb je niets over te zeggen... groetjes, mayke
De kans is het grootst dat je kindje rond de 40 weken wordt geboren, dat is namelijk de gemiddelde zwangerschapsduur. Het kan eerder maar bij een eerste is het vaker later. Ikzelf kreeg mijn eerste met 38 weken en 5 dagen! (beetje geluk dus.. althans dat vond ik.. was het redelijk zat)
Nou, mijn eerste kwam precies met 37 weken! Was net een weekje met verlof.... En wat duurde die tweede daarna voor m'n gevoel lang zeg..... kwam netjes met 39 wkn en 5 dgn. Ben benieuwd wat de derde gaat doen, mag wel lekker bijtijds komen hoor, laatste weken is echt afwachten en ook wel beetje afzien... Is vlgs. mij niet zo veel van te zeggen, komt wanneer het komt!
Gemiddeld is een eerste kindje er met 40 weken en 4 dagen, dus ik ga daar ook een beetje van uit. Maar het wordt wel ineens een stuk spannender met 37 weken, omdat je dan ook thuis mag bevallen