hoelang blijven symtomen nog na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pjpj, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi

ik heb een vraagje heb 8wk geen ongi gehad en heb een echo bloedonderzoek enz gehad omdati k erg veel zwangerschapsymtomen had eigenlijk wel alle maar steeds negatief testen nu is uit de bleodtest gekomen dat ik niet zwanger ben en heb ik deze week ook een goede bloeding gehad moest ook deze week ongi worden anders als ik door had geteld maar nu ben i khet wel heftiger en ook meer klonten enz wat er uit komt. de huisarts en vk denken dat ik een miskraam heb gehad in een vroeg stadion en dat mijn lichaam het zelf dus zou afstoten wat het nu ook doet maar heb nog wel de dikke buik en grote opgezette borsten tepels (soms vocht eruit) mijn vraag is hoelang blijven deze symtomen en kan het geen kwaad als we nu weer gaan proberen voor de volgende ronde?

gr pjpj

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo pjpj.

Als een miskraam compleet uit je lichaam is, zijn ook de hormonen uit je lichaam en zouden de klachten weg moeten zijn.

Het kan geen kwaad om na een miskraam weer meteen zwanger te raken.

Groetjes Ineke.

3. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    bedankt de meeste klachten zijn weg alleen mijn buik is nog opgezet en mijn borsten gaat dat langzamer weg?

Deel Deze Pagina