Vanmiddag ga ik mn kale fiets ophalen.. Er zijn zoveel accesoires te koop.. Ik zit voornamelijk te twijfelen over wel/geen windscherm.... Byggyhouder ( of hoe dat heet) denk ik niet nodig te hebben, want ben een echte mooi-weer-fietser.. We wonen buitenuit en voor een enkele boodschap probeer ik dat dan te combineren met werk.. En de wekelijkse boel haal ik toch al met de auto..
Een windscherm heb je in de zomer niet nodig. De rest van het jaar vind ik het wel heel fijn dat mijn kleine meisje de wind niet vol van voren in haar gezicht krijgt.
Ik vind het windscherm wel een pre, ook in de zomer.. Ook dan waait het nog wel eens.. En tegen de vliegjes en andere insecten is ie ook handig.. Maar t is net wat jezelf wilt natuurlijk!
Een windscherm vind ik erg belangrijk. Vooral in de zomer! Al die vliegen en rommel die tegen je kop aanvliegen. Juk.
Ik vind een windscherm belangrijk. Dit zit veel fijner voor je kindje zodat dat er niet de hele tijd wind in de oogjes waait en erger nog: vliegjes ed. Ik heb dus gekozen voor "onmisbaar", maar dat is natuurlijk niet zo. Het is een pre, maar als je er geen geld voor hebt bv dan wil het ook zonder natuurlijk
Ik heb het windscherm van marktplaats. Toen er een dikke bromvlieg tegenaan knalde was ik erg blij dat ik dat ding had.
Ik zou ook niet zonder windscherm gaan fietsen hoor, bleh al die vieze beestjes. De buggymee heb ik wel genomen omdat als we bijv naar de kinderboerderij gaan het wel makkelijk is om een buggy bij te hebben. Ik ben trouwens ook een mooi weer fietser hoor, ga echt niet in de regen fietsen hihihi
Inderdaad een windscherm en buggydrager. Ook heb ik een rot bij het stuur dat als ze in slaap valt ze niet heel erg voor over op het stuur ligt. Ik ben zelf ook alleen een mooi weer rijder. Ik gebruik mijn fiets alleen om een stuk te fietsen neit als vervoersmiddel.
Ik fiets alleen rondje "rondom huis" niet dat ik ergens heen ga, een buggy nodig heb en daarna weer terug fiets.. Ik kan tenminste nog geen bestemming bedenken hier...
Hoe ver is de dichtsbijzijnde winkel dan? Jij woont echt in de middle of nowhere denk ik weleens! Enneuh:... fietsen al met 7 maanden?
Een windscherm is zeker erg fijn! En fietsen met 7 maanden? Ja tuurlijk!! Onze Sofie zat toen ook al op de fiets hoor!
Dichtsbijzijnde troefmarktje is ruim 5 km verderop.. Daar betaal je voor t pak bekende pampers 14,99 ipv 9,99 in de meeste gevallen.. Ik ben er al op ingespeeld voor een hele week zooi in huis te halen of boodschappen te combineren als ik voor mn werk in wolvega ben of voor andere dingen.. Voor een beetje supermarkt moet ik ongeveer 12 km verderop zijn in lemmer, of 15 km in Wolvega.. Zoek Langelille maar eens op op Google maps ( of gewoon een routeplanner..) Ik kan nog niet fietsen met Gijs.. zou hem nu in een rugzak moeten duwen om mee te nemen.. ik heb t zitje enzo nog niet.. Ik ben ook niet iemand die de fiets wel even pakt voor...( net als even wandelen...) Zelfs toen ik in Sneek nog geen 500 meter verderop een supermarkt had, ging ik nog met de auto...
nou met 7 maanden kun je prima fietsen hoor. mijn kindjes zaten met 7 maandne al helemaal los, lang en stevig! Zodra dat zo is mogen ze op de fiets dus ja...bij ons was dat wel zo. Maar een buggy nam ik altijd wel mee. Leuk even bij de dieren kijken op de kinderboerderij of ff aan het water zitten naar de bootjes kijken ofzo. Of even fietsen naar een vriendin en dan is ene buggy altijd handig op in te zitten/liggen.
Mijn ventje is dan wel groot en sterk en kon met 6 maand zelfstandig zitten, toch durf ik pas sinds een maandje te fietsen. Hij had erge last van zijn nek de eerste maanden. Heb geen buggy, dus ga alleen fietsen, maar dat vind ik juist super, zo heerlijk door de vrije natuur fietsen om het fietsen!
Wat kost zo'n buggydrager eigenlijk? Heb daar toen helemala niet naar gekeken. En kan die ook op een niet mama-fiets?
ik doe alles op de fiets, weer of geen weer. heb zelf een normale fiets met moederstuur en bobike voorzitje en windscherm. dat windscherm... onmisbaar is idd een groot woord maar toch zeker wel heeeel prettig. bijna onmisbaar dus