Hoi dames, Ben sinds de afgelopen maand begonnen aan de pil om mijn hormonen weer recht te zetten maar k geloof dat het nog erger is geworden haha Heb na 10 dagen doorbraakbloedingen gekregen die ook 10 dagen aanhielden. Wisselend met hevige bloeidng en oud bloed/vegen. Nu ik de stopweek heb bloed ik niet. Ben de pil wel een dag vergeten ergens in het midden. Nu is mijn vraag is dat normaal en moet de lichaam wennen of bestaat er toch een kleine kans op zwangerschap??
Ik heb dat ook wel een beetje. Ik heb in een paar maanden tijd 3 verschikkende pillen gehad. Eerst prikpil 5 jaar. Toen een maand nuva ring geprobeerd. Dat beviel mij totaal niet en nu 3e maand aan de gewone pil. Ik heb deze maand tijdens mijn stopweek geen bloeding gehad, maar toen ik met mijn 3e strip begon kwam er ineens een sloot bloed en daarna 3 dagen steeds een klein beetje met afvegen. Toen weer 4 dagen niks en nu weer een klein beetje met afvegen en menstruatie pijn. Bij mij zal heg aan de hormonen liggen. Ik denk dat dat bij jou ook een beetje het geval is. Dat je lichaam gewoon even aan de nieuwe hormonen moet wennen. Testen kan je altijd om het zeker te weten.