Yepp V Bobike

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Siertje2981, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hallo allemaal!

Ik heb een voorstoeltje van Yepp. Nu krijg ik al een aardige buik en krijg ik echt moeite met open fiets stappen als het stoeltje erop zit. Nu wil ik over gaan op een achterstoeltje maar twijfel een beetje of ik weer voor een Yepp ga of dat ik voor Bobike kies. De reden dat ik twijfel is dat ik de schouderbandjes van de Yepp echt irritant vind qua verstellen en vastmaken. Zit geregeld te klooien en vroeg mij af of er verschil zit in gebruiksgemak tussen de Yepp en de Bobike. Was mij sowieso al opgevallen dat er een aanzienlijk prijsverschil in zit!!

Alvast bedankt!

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier heel tevreden met yepp, die paar x dat he de bandjes miet verstellen neem ik dan maar voor lief 😁 kloot wel dat het best irritant is maar weegt voor mij niet op tegen de voordelen:
    - 5 punts gordel
    - makkelijk schoon te houden
    - makkelijk droog te maken
    - kussentjes kunnen er niet uit gejat worden zoals bij bobike

Welk prijs verschil is je opgevallen? Bij bobike moet je die kussentjes er nog bij kopen 😊 online betaal he voor yepp niet zo gek veel.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier ga ik voor qibbel. Kan de stoel evt ook in slaapstand.

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier ook een yepp voorzitje gekocht, wel heel tevreden over. Nu heb ik een bijna nieuw bobike achterzitje gekregen van de vriendin van mijn oma (enkele malen gebruikt voor haar kleinkinderen) dus denk dat ik maar gewoon ga gebruiken. Anders was ik weer voor de Yepp gegaan.

5. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Die bandjes bij de bobike zijn ook een 'geklooi'. Ik weet niet of het minder irritant is dan bij de Yepp, maar als er veel meer andere voordelen zijn, dan zou ik voor de Yepp gaan.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Duidelijk! Bedankt voor de reacties! :D.

@mam1991: bij bol.com kost een Bobike achterstoeltje €60 (heeft ook een 5 puntsgordel en hoeft geen los kussentje in.) en de Yepp achterstoeltjes komen rond de €90. Vind ik best veel verschil :).

Maar goed, las later ook al niet zulke hele goede reviews over het onderstel van de Bobike, dat hij snel zou verbuigen dus denk idd dat ik weer voor een Yepp ga.

Deel Deze Pagina