Vorig weekend werd ik wat ziek. Ontiegelijk verkouden, koude en warme rillingen en enorme hoofdpijn. Volgens mij een holte ontsteking of infectie want heb ook een dik gezicht boven mn neus en onder mn ogen en donkere kringen. Ook was ik soms wat duizelig. Met als piek afgelopen woensdag, had 0,0 energie en kon niet op mn benen staan. Donderdag en vrijdag voelde ik me een stuk beter. Maar nu vandaag ben ik zo duizelig!! Moet me echt telkens ergens vastpakken. De verkoudheid komt goed los, al ben ik nog wel super benauwd en heb al twee keer een bloedneus gehad en de rotzooi die dan meekomt... Ik snap dat ik moet uitzieken, maar vraag me af of die duizeligheid erbij hoort...? Voel me echt weer belabberd nu , net toen ik dacht dat het beter ging.
Zeker bij een holteontsteking kan dat. Vooral niet te hard snuiten he, dan blaas je juist troep de holtes in.
Ik ben vaak duizelig wanneer ik de griep heb, maar dat verschilt per persoon denk ik. Wellicht hangt het er ook vanaf wat voor virus het is en welke symptomen daarbij horen. Beterschap in ieder geval.
Ik denk heel erg licht in mijn hoofd. Net of ik op wolken loop en kan afstanden niet goed inschatten (automatisch). In ieder geval niet dat ik alles zie draaien, en ben ook niet misselijk, maar heb ook geen honger.
Dank jullie voor de reacties trouwens, ja, denk echt dat het een holte ontsteking maar goed dat ik nu weet dat dat erbij kan horen. Heb echt nog nooit de griep gehad denk ik.
Oooh heeel herkenbaar gevoel bij holteontsteking idd! Goed uitzieken. Bij draaiduizeligheid kan ook je evenwichtsorgaan ontstoken zijn, maar wat jij beschrijft herken ik erg van mijn holteontstekingen. Beterschap!!
Altijd zoveel mogelijk je neus ophalen. Lekker geluid maar met de kracht die je zet met flink snuiten als het vast zit spuit veel juist je holtes in.
als ik benauwd ben door verkoudheid ben ik ook vaak wat duizelig.. denk zelf altijd dat dat komt doordat je minder zuurstof binnen krijgt dan wanneer alles gewoon open is
Hier begint het altijd met duizeligheid. Daarna koppijn en de griep volgt. Keelpijn, spierpijn, koorts etc. Dochter was vrijdag ziek naar huis gekomen uit school. Sinds gisteren ben ik duizelig en hoofdpijn. Vanmorgen ging ik bijna nok. Dus denk dat ik de pineut ben.