De Pil, antibiotica en kwaaltjes?!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Pbeertje, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pbeertje

Pbeertje Nieuw lid

9 jun 2008
    3
    0
    0
    19 mei voor het laatst ongi geweest (zoals normaal 3 dagen). Ik slik de pil maar heb de week van 26 mei antibiotica gehad (wist het niet, dacht dat t pijnstillers waren en heb ook de bijsluiter niet gelezen), de huisarts heeft ook niets gezegd, de apotheek ook niet toen ik ze ophaalde.

Maandag 2 juni opnieuw naar de huisarts geweest omdat de ontsteking nog niet over was, opnieuw antibiotica gehad (ditmaal werd t me wel verteld) en hebben dus uitgekeken toen we het deden.

Echter woensdag de 4e is het misgegaan. althans mn man is in me gekomen. Nu was ik volgens de kalender, 2 juni het vruchtbaarst. Verder uitgekeken, antibiotica ben ik vanaf nu, de pil gewoon ingenomen. 16 juni moet ik ongesteld worden maar sinds afgelopen weekend enorm misselijk (niet overgeven, maar juist bij t ruiken van bepaalde geuren). Bij onze eerste had ik dat ook al vrij snel. Door stress van zwanger zijn of niet, zal waarschijnlijk mn ongi wel uitblijven, ookal probeer ik er weinig aan te denken. Ik denk alles te voelen, ook sinds vanmorgen pijnlijke borsten, obsipatie (had ik met de eerste ook allemaal last van al heel vroeg). Daarnaast heb ik hoofdpijn maar het zou ook van de stress en spanning kunnen komen.

Gewoon maar afwachten tot de 16e denk ik... Pfff iemand tips om niet teveel te denken aan de kwaaltjes?

Ps ik zou erg blij zijn met de zwangerschap begrijp me niet verkeerd, maar ivm mn contract op mn werk zouden we liever hebben willen wachten tot einde dit jaar.

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

inderdaad is afwachten het enige dat je kunt doen. sterkte en succes :)

Deel Deze Pagina