Hallo, Wanneer konden jullie weer je eigen broeken weer aan na de zwangerschap? Ik probeer elke week heel hoopvol maar ik krijg hem met moeite over mijn billen heen Nou weet ik wel dat ik hoe dan ook het pas na 6 weken zou kunnen passen maar ben beetje die joggingbroeken zat Nou is het volgende week 6 weken voor mij, maar ik zie het niet ineens gebeuren hoor! ha ha Tinkerbel
Niet echt hoopvol, maar ik kan na 4.5 maanden mijn eigen broeken nog niet aan! Ben ook niet aan het lijnen ofzo hoor, eerst mijn lichaam maar een rust geven!
Nog zo'n geval, na 6 maanden pas. Ik gaf de eerste maanden BV en dan mag je niet lijnen, daarna was het Kerst en ik ben in januari dus begonnen met afvallen. Ik weeg ondertussen wel een paar kilo minder nog dan voor mijn zwangerschap, dus dat geeft de mens weer hoop.
Ik heb maar wat nieuwe kleren gekocht want ik kom mijn broeken dus echt niet meer in. Heb er nog 7 kilo extra aanplakken en het lijkt wel of mijn heupen breder zijn geworden.
Jeetje! Nou dan ga ik denk ik maar gewoon op zoek naar een goedkope broek in maat groter denk ik. Tinkerbel
ik kon ze een week later weer aan kon wel eerder maar zat met de wond. ik was tijdens me zwangerschap heel erg veel afgevallen. totaan deze zwangerschap zijn de broeken altijd tegroot gebleven
Hier nog steeds niet! Nog 15 kilo teveel eraan en nu weer zwanger, dus het gaat dit jaar ook niet gebeuren
Tinkerbel; kijk eens bij het gedeelte "na de bevalling" Daar staan ook een hoop ervaringen van gewicht/maat na de zwangerschap.
Ik heb na 5 weken ofzo het weer geprobeerd en de meeste broeken pasten weer. Waarschijnlijk eerder ook wel, want je mag niet afvallen met borstvoeding, maar ik kon er niets aan doen, de kilo's vlogen er af! Was na 5 weken van de 19 aangekomen kilo's er 12 kwijt. (en nu zitten de resterende kilo's er nog steeds aan, maar ik doe ook heeeeelemaal niet mijn best om er iets af te krijgen).
Ik kan de meeste oude broeken ook nog niet aan. Heb gewoon een paar nieuwe gekocht, een maat groter. Ik had 20 kg eraan hangen tijdens mijn zwangerschap en daar zijn er nu nog 5 van over. Maar ja ik doe er dan ook helemaal niks voor.
Ik kon ze na een week weer aan, maar dat zat met mijn knip niet zo lekker. Ben nu bijna 7weken verder en huppel weer lekker in mijn oude kleren rond, heerlijk. nou was ik wel weinig aangekomen, en een kleine buik enzo, dus alles was bijna meteen weer in de oude staat.
Hier heeft het ook lang geduurd , ik natuurlijk elke week passen, fou fout fout.... Maar zo langzamerhand pas ik ze nu weer allemaal. Heeft ongeveer zo'n 3,5 maand geduurd, maar ik ben ook niet aan het lijnen geweest ofzo. Nog 5 zwangerschapskilootjes moeten er nog af.
3 Dagen ik dacht ff proberen joehoeee! Komt vanzelf weer, of niet! maarja dan maar een maatje groter toch? Je hebt tenslotte en mens op de werled gezet!
Kon mijn broeken meteen weer aan , was 18 kilo aangekomen en na 6 dagen er 20 kwijt . Alleen kon ik de eerste 2 weken nog alleen van die zachte hobbezakken door de hechtingen... Wat wel minder is is dat velletje wat over is, als ik mijn buik een beetje intrek, is dat vel zo gerimpeld brrr niet mooi! Hopelijk gaat het nog weg, ben al flink aan het smeren met My Silhouette in de hoop dat het werkt....
hier ook nog steeds 8 kilo te gaan... door alle stress rondom de vroeggeboorte van onze zoon heb ik de puf ook niet gehad om te sporten en te lijnen. Wilde net gaan beginnen, maar ons mannetje lag deze week een nachtje ter observatie in het ziekenhuis, dus heb wel ff wat anders aan mn hoofd. Maar wel uiterst irritant want ik weiger om grotere broeken te kopen maar pas ook nog maar erg weinig van mn oude kleren... dus heb steeds niets om aan te trekken...
Ik ben net terug van de stad en heb een nieuwe spijkerbroek aangeschaft maar, ik ben van maatje 38 naar 42 nu (SNIK) stomme heupen! Tinkerbel.