Ja heb er nog 1 maar die wil ik pas over 2 dagen doen .. maar het is in het echt wel een bredere streep maar heb zo smack telefoon dus lukt niet goed op de foto zetten
Lijkt positief. Over een paar dagen moet de streep zeker duidelijker zijn. Alvast voorzichtig gefeliciteerd iig.
Ik vind hem ook heel erg dun,maar inderdaad zeker over twee dagen nog eens testen,of morgen met kV 2 v5.die is een stuk gevoeliger.
Ik zie duidelijk een streep!! Gefeliciteerd Zo had ik mijn test ook en had hem meegenomen naar mijn HA omdat ik het ook niet zeker wist, hij zei een streep is een streep!! Is de streep wel gekomen binnen de test tijd??? Wand als je een streep hebt gekregen buiten de test tijd zul je zeker weer opnieuw moeten testen want dan geld die niet.
Hoeveel minuten moest je wachten van die test? Wand 6 minuten is op zich wel erg lang, als de wachttijd van de test korter is dan kan de test vals zijn. en dat die duidelijker werd bij 20 minuten mag je eigenlijk niet eens meer meetellen.
Meeste testen hebben een afleestijd van +- kwartier toch? Dus alles wat binnen die tijd verschijnt is gewoon een geldig resultaat.
Heb goed zitten rekenen en doen aangezien er een dubbele menstruatie was .. maar ik zou nu ongveer 7/8 dpo zijn .. maar kan ook iets meer zijn .. of zit er gewoon helemaal naast haha morgen bloedprikken ..
Zie ook een streep hoor, hier lopen ze ook niet zo snel op maar deze is positief. Hier eerst een heel licht streepje maar naarmate het opdroogt duidelijker te zien, Zou betekenen dat je na een kwartier nooit een foto mag maken en te Laten zien haha. Lekker meid gewoon genieten