vanmiddag een test gedaan, kv 2v5, en na 5 minuten was er een heel vaag (wit) streepje te zien. Ik dacht dat ik het streepje gewoon zag omdat ie voorgedrukt stond of zo... Ongeveer 10 minuten later, nadat ik hem bijna had weggegooid, zag ik toch echt een heel licht roze streepje. Is het mogelijk dat het pas later komt, had ik er teveel urine met pipetje op gedrupt en moest het drogen? kortom, dames is dit een echte positieve test??? Voor de zekerheid morgen voor het werk aan nog een keer testen met ochtendurine. pfff zo onwerkelijk!!
Als je nog weinig hcg hebt doet de kv test er langer over om een streepje te geven, soms tot na 10 minuten. Ik vind m er positief uit zien hoor. Ik ben benieuwd naar je volgende test
Goedemorgen, Net weer getest, en nu na ruim 5 minuten (en nu nog steeds na 15 minuten) een heeeeeel vaag streepje. Zou het dan toch? Of zie ik dingen die er niet zijn??
Hier zat ik op te wachten Ik zie hem toch heel duidelijk, wel licht maar hij zit er. Voorzichtig gefeliciteerd!
Laat de stress dan nu maar beginnen! Ben ontzettend bang, aangezien ik eerder een miskraam heb gehad. Het liefst zou ik die 3 maand voorbij blazen, zodat je iets meer zekerheid hebt!
@pipo, ja ik zie hem ook niet in heeeel felle kleur, daarom dacht ik alweer dat het niet een goede test was...