Haj haj, Vanochtend gezellig met mn oma over de vrijmarkt hier in Wageningen geslenterd en schandalig af lopen dingen haha. Ik heb voor 15 euro: Voor dochterlief: 1 tshirt noppies, 1 rokje noppies, 1 shirt Esprit, 1 rokje babyface, 1 truitje united colors of benneton. Voor baby: 1 shirt noppies, 1 shirt imps and elfs, 1 shirt nono, 1 shirt lief! En een knuffel van lief! Dit allemaal voor 15 euro! ( mn oma was mee en die wou dat ik alles pakte wat ik leuk vond, ze heeft geld van de nuon terug gekregen haha ) Wat hebben jullie gekocht?
Niets op de vrijmarkt. Wel in de winkel (was lekker rustig); vest en trui voor mij en een pyjama voor Zoë .
ark van noah van little people voor 3 euro stapeltoren waar je ook weer ballen van kunt maken 2 euro nog een dingen van ficher price 2 euro avent magnetron flessensterilisator(als nieuw) voor 4 euro zag er allemaal heel mooi uit en heb net nog even een sopje gegeven. xxx sky
http://i1135.photobucket.com/albums/m634/Rosalien_Zilstra/CIMG2288.jpg http://i1135.photobucket.com/albums/m634/Rosalien_Zilstra/CIMG2286.jpg http://i1135.photobucket.com/albums/m634/Rosalien_Zilstra/CIMG2287.jpg Ik ben gewoon erg met afdingen. Ze vroeg voor dat blauwe setje van noppies 5 euro. Ik heb het meegenomen voor 1,50
Een krijt bord waar je ook een tafel van kan maken. Twee euro, maar ik heb vijftig cent extra gegeven aan het meisje. Ze keek ineens heel blij en verrast. Dat vond ik nog leuker dan het bord zelf, waar Esmae onwijs blij mee is!
Een hele leuke step voor maar 4 euro. Als zoonlief straks wakker is gaan we het andere gedeelte van het dorp bezoeken
ja leuke dingen gescoord! mega mindy laptop knuffelpaardje in tas boekje kleine zeemeermin tas met auto's en losse tractor dit was bij elkaar 8,20! voor de traktor vroeg ze 75 cent maar ik gaf een euro, is idd leuk voor de kinderen toch?! verder nog 2 bakken aardbeien voor 3 euro 2 verrassingseieren van cars & hello kitty en een gratis pony-ritje voor Lisa! was erg leuk en vanochtend viel het nog mee met de drukte in het dorp, zal vanmiddag wel anders zijn!
Wij hebben een poppenbedje gescoord voor 2.50 , een little people vliegtuig voor 1.50 en wat boekjes. Oja, ook nog een puzzel van nijntje. Ze zijn er allebei blij mee!
Alleen maar speelgoed... Gisteravond (dan begint het hier al): auto's, puzzel, boekje en skateboard. Vandaag: leeuw, dino, fisher price-kassa, houten hamerset, boek, radio van fisher price
Houten boerderijtje met inhoud voor 4 euro, zon ding met kraaltjes en stangetjes?? Zie je vaak bij de dokter. 50 cent
het was hier alleen maar troep leek het wel! het enige wat we hebben meegenomen is een poppenwagen voor twee poppen, ziet er nog supergoed uit! kostte me 7,50 edit: ik zag later wel allemaal leuke dingen trouwens; een poppenwieg en een hele leuke kruk.. maar vriendlief vond het onzin...
Een vormenstoof (fisherprice) 2 euro Dierenboot (litte people) 1,50 euro Pratende Ernie 1,50 Activity center op poten 4 euro Elmo dvd 1,50 Alles nog in super goeie staat!! Ik ben er blij mee (en Tygo ook)
Een glijbaan, muziek/ speelding, 4 dvd'd 4 boekjes, puzzels, nieuwe schoenen, nieuwe babyschoenen voor schoonzusje, 2 tonnen duplo, splternieuwe koffer van Dora...was 20 euro kwijt. Heerlijk
3 puzzels, 2 boeken van Nijntje, 2 boeken van Dikkie Dik, een dvd van Bumba en een heel erg lelijke pop van Teletubbie Po. Maar goed, het is ook Svinthe's feestje he