Salmonella en zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lvdwerf, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hallo,

    Ik heb woensdag chinees gegeten en dit donderdag weer goed verhit en weer gegeten. Ik kreeg donderdag vanaf het eind van de middag eerst alleen een beetje last van boeren en van mijn maag, maar had niet het idee dat het van het eten kwam, vandaar dat ik het nog een keer at.

    Nu ben ik vrijdag en vandaag heel erg misselijk en kan ik maar moeilijk iets eten of drinken. Ik heb nu over deze 2 dagen maximaal 5 glazen gedronken. Mijn vriend is er ook ziek van geweest, maar die was er vrijdagochtend al meteen weer vanaf. Ik blijf er helaas maar last van houden en ik hoef ook nog steeds niet naar de wc. Wel blijf ik nog steeds de smaak van rotte eieren proeven.

    Volgens de huisarts is het waarschijnlijk salmonella (vrijdagochtend gebeld) en gaat het vanzelf over als het uit het lichaam is. Hij zei ook dat het geen schade kan voor de baby.

    Nu maak ik mij toch een beetje zorgen aangezien het maar het zelfde blijft en niet beter wordt. Ook voel ik de baby iets minder vaak bewegen dan normaal. Moet ik gewoon afwachten tot ik toch uiteindelijk een keer naar de wc kan?

    Alvast bedankt!

    Laura
     
  2. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik was vergeten te vermelden dat ik vrijdag de hele dag zware krampen in mijn maag heb gehad. En tussen de krampen door gewoon veel pijn. Vandaag heb ik iets minder pijn en blijven de ernstige krampen uit. Ik blijf wel erg misselijk en heb nog wel dat ik me ineens helemaal niet goed voel. Ik heb gister en vandaag wel aldoor het gevoel dat ik zou kunnen overgeven, maar er komt nog steeds niets uit.
     

Deel Deze Pagina