Michien rare vraag maar ben 5 dec gestopt met pil en 10 dec ongesteld geworden .maar beb het nu nog steeds niet. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor dat ongi weer kwam . Ik heb nu 1 keer al overgeslagen maar heb nu al 2 dagen last van dat ij ongi zou moeten worden maar zet niet door . hoor graag jullie advies of hoe hrt bij jullie ging
Hoi hoi, Ik ben ook net gestopt. Heb een onttrekkings bloeding gehad en moet nu wachten op mijn echte menstruatie , het vervelende is dat je niet weet wat je lichaam doet als je stopt met de pil. Voor mij Zou het betekenen dat ik morgen ongesteld zou moeten worden als k een cyclus heb van 28 dagen. Maar omdat het ontpillen wel 6 maanden tot een jaar kan duren, weet ik ook niet zeker of dat wel gebeurt. Het is echt geduld hebben en afwachten, bij sommige dames misschien heb je dat ook wel gezien duurt het 60 dagen tot hun volgende menstruatie, heel vervelend natuurlijk. Maar een arts zal je Waarschijnlijk pas helpen na minstens een halfjaar proberen en ontpillen. Of zelfs een jaar. En de ander is gelijk al in de 1e ronde zwanger. Heb je al getest ?
Ik bleek na het stoppen van de pil direct zwanger te zijn. Het kan wel even duren voor je cyclus zich weer hersteld heeft. succes en ik hoop dst je snel een positieve test in je handen mag houden.
Zie mijn cyclus in m'n handschrift, nog steeds aan het ontpillen helaas En dan zitten hier nog meiden die nog veel langere tijd ertussen hebben zitten
Vorig jaar ben ik begin april getopt met de pil. 1 augustus werd ik toen voor het eerst weer ongesteld en een maand later had ik een positieve test. Had nooit durven hopen dat het zo snel zou gaan, die 3 maanden wachten op m'n menstruatie leken lang, maar achteraf gezien valt het reuze mee. En dat ik na die menstruatie zwanger werd was ook meer een wonder dan vanzelfsprekend, had niet verwacht dat m'n lijf de boel alweer op orde had
Ik heb 9 januari mijn laatste pil ingenomen en had de 14e mijn ontrekkingsbloeding en als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden maar ben dit nog steeds niet geworden en ben ook niet zwanger. Nu is het trouwens ook niet de bedoeling om zwanger te worden hoor maar ik ben ook erg benieuwd wanneer mijn menstruatie zal doorzetten. Ik weet nog wel jaren geleden voordat mijn zoontje geboren was dat ik gestopt was en na een paar maanden naar de dokter ben geweest en die heeft mijn toen een kuurtje Primolut gegeven om de menstruatie op te wekken en vanaf toen werd ik elke maand ongesteld.
Ben nu nog steeds niet ongi . Heb wel steekjes en kramp onderin buik in lies en net boven schaambeen het doet niet pijn maar is eerder vervelend . Hoort dat bij het ontpillen of wat
Hoi Bossie90, Herkenbaar allemaal... Ik ben 1 december gestopt met de pil, toen 5 december onttrekkingsbloeding gehad. Daarna een eerste ronde van 35 dagen (ongesteld op 9 januari), en nu nog steeds niet (38 dagen and counting...). Ik hoopte dat ik iemand zou zijn bij wie het meteen weer regelmatig was, maar helaas. Die krampen die je hebt kunnen best bij het ontpillen horen. Ik loop ook al een week met krampjes en heel lichtroze verlies, maar het zet maar niet door Geef het de tijd! Blijkbaar moet je lichaam echt weer wennen en alles zelf opbouwen. Komt vast goed.
Heb nu week last van een trekkend en drukkend gevoel onder in buik bij schaambeen en lies . En kreeg vorrige week last van mijn linker borst en tepels worden iets gevoelig . Borst doet nu alleen zeer als ik dr op druk . En ben nog steeds niet ongesteld
Bij mij was het de eerste maand meteen netjes, nu nog steeds netjes op tijd. Wel erg veel last gehad van buikpijn, gevoelige borsten en misselijkheid waarvan ik dus denk dat het 'ontpillen' was. Een vriendin van mij is een half jaar niet ongesteld geweest en daarna kwam het pas op gang. Een andere vriendin was meteen de eerste maand zwanger... naar mijn idee is het héééél divers hoe het kan lopen
Ik ben vandaag ongesteld geworden dag 37 dus valt me nog heel erg mee eigenlijk. Dat was jaren geleden wel anders namelijk! We zullen zien hoe het volgende maand gaat eerst maar kijken hoelang ik ongesteld ben zonder pil.
Ik ben ook in december gestopt en nog niet ongesteld, heb net re doktersassistent gebelt op aandringen van mijn moeder, zij zij dat ik vanmiddag even langs moest komen zodat de dokter kon kijken. Heb ook veeeeeeel last van witte afscheiding.
Vervelend allemaal. Ik heb een prikpil gekregen voor 3 maanden. Nu 17 februari 2014 gestopt. Weet eigenlijk niet meer hoe of wat want heb streepjes op mijn ovulatie testen en hoort te denken aan ontpillen en ontrekkingsbloeding zo te lezen hier?