Hoi Meiden, Hier kom ik weer met een vraag waar ik me misschien nog niet mee bezig moet houden, maar ja... Ik stel m toch.. Denken jullie wel ns na over anticonceptie na je evt bevalling? Ik bedoel vooral de meiden die net als ik de pil geslikt hebben.. We weten nu dat t best wel ns even kan duren voor de cyclus op orde is, dus zouden jullie weer met de pil beginnen als je weet dat je ook nog een volgend kindje zou willen? Ik denk dat ik ondanks dat het "ontpillen" erbij hoort, toch weer aan de pil ga.. (makkelijk, betrouwbaar, menstruatie valt te regelen, minder puistjes haha, dit zijn wat voordelen die ik ervaar). En wij zouden graag een paar jaar willen wachten (indien mogelijk) met een volgend kindje.. Je zult waarschijnlijk zeggen, probeer eerst maar ns zwanger te worden, maar ik denk wel ns wat verder na en ik bekijk het leven positief, dus dat ik na een half jaar niet zwanger ben, wil niet zeggen dat ik het nooit zal worden.. Dat laten we voorlopig maar aan moeder natuur over Ben benieuwd of jullie ook wel ns nadenken over dit soort dingen.. Groetjes, Jorietje
ik zou ook gewoon weer aan de pil gaan,bevalt me prima. net wat je zegt,je kunt het zelf regelen!!!. heel makkelijk als je op vakantie gaat. maar met een spiraaltje wordt je ook niet ongesteld, maar die moet 5 jaar blijven zitten. ik ga voor de PIL.......
ik weet nog niet wat ik doe ik moet wel zeggen dat ik me beter voel zonder pil maar goed ik heb nog heelwat maandjes om er over na te denken
Gewoon weer aan de comdooms (net als ervoor). We denken nu dat we na het 1e kindje wel snel door willen voor een 2e. Maar kijken dan wel of we dat dan ook nog willen. En als er genoeg kindjes zijn, dan is mijn vriend aan de beurt om geholpen te worden (vind ik, zelf durft ie niet zo goed)
Ik denk er over een hormoonspiraal te laten zetten (mirena). Die hoeft geen 5 jaar te blijven zitten hoor, maar het kan wel. Ik wil de pil niet meer slikken. Staat me heel erg tegen zoveel hormonen te slikken. Pim