Lang bruine afscheiding voor menstruatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Saskia1984, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sinds oktober vorig jaar zijn wij bezig voor een baby. Het eerste half jaar had ik voordat ik ongesteld werd ongeveer 2 dagen bruine afscheiding en dan zette de menstruatie door. Helaas is het daarna steeds langer geworden. Deze maand ben ik gaan temperaturen. Mijn temperatuur ging op dag 23 omhoog (best laat) en is hoog gebleven. Ik zit nu op dag 30 en sinds gisteren heb ik alweer bruine afscheiding. Het begint met heel erg weinig en beige en dat wordt gedurende de week meer en donkerder. De afgelopen 3 cyclussen heb ik 5 dagen last gehad van deze bruine afscheiding en toen werd ik pas ongesteld.
    Mijn temperatuur was vanmorgen nog wel gewoon hoog. Wat zou deze bruine afscheiding kunnen zijn? Een innesteling of iets dergelijks hoop ik al niet meer op, aangezien deze bruine afscheiding elke cyclus terugkomt. Ik heb weleens gelezen dat het nog bij de vorige cyclus hoort en een oude bloeding is. Maar waar kan deze bloeding dan vandaan komen? Heeft het wel met de menstruatie te maken?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi saskia,

Ik denk dat het de start is van je menstruatie, het begint met weinig en doordat het dan langzaam naar buiten komt en nog weinig is kleurt het bruin of zwart. Je temp zakt pas weer na je menstruatie. Als het je niet lekker zit kan je altijd voor advies bij je huisarts terecht.,

Imke

Deel Deze Pagina