hello, Ik heb op 9okt een curretage gehad. (2de miskraam). Nu op 18nov heb ik eindelijk mijn mens gekregen, 3 dagen goed gevloeid (dus tot en met dindag) en dat was het, 2 dagen (woensdag en donderdag) niets meer en nu vandaag vrijdag na ik gefietst heb op hometrainer, voelde ik wat nat, en het was dus bloed. Kleine beetje, een streep op maandverband gevloeid. Wat kan dit toch zijn? Vorige jaar na mijn 1ste miskraam heb ik dat maand in maand uit ook zo gehad (paar dagen vloeien, dan stopt het 2dagen en dan hup weer wat bloed en stopt het defititief). Kan je me helpen?
Hoi pippo, Na een miskraam is ook je lichaam en je cyclus van slag. Dat is de reden dat je cycles niet zo is zoals je gewend bent. Vaak duurt dit niet langer dan een half jaar. En krijg je weer je normale cycles terug. Eventueel kan je het proberen te herstellen door weer even de pil te gaan slikken maar denk niet dat je daar echt op zit te wachten. Je mag gewoon weer zwanger worden. Schrijf goed de dagen van het vloeien op. Groetjes imke
Dank je wel voor reactie! Dacht dat ik daardoor een eisprong zou kunnen krijgen, maar heb ze wel degelijk gevoeld vorig weekend! Dus op zijn rijd komt het wel allemaal goed! Bedankt!