Hallo allemaal, Ik zou gewoon even heel graag mijn verhaal kwijt willen. Ik heb van alles al opgezocht op internet, kan ik eigenlijk maar beter niet doen. Ik heb mezelf gewoon in een verschrikkelijk lastige situatie gebracht, die ook absoluut niet goed te praten valt. Mijn vriend en ik zijn bezig voor een kindje, afgelopen weekend zou ik mijn eisprong hebben. Feestweekend gehad, zo dronken, dat ik de allergrootste fout van mijn leven heb gemaakt. Ja, ik ben vreemd gegaan. Met condoom weliswaar, welke dus was geknapt. De vreemdganger is niet in mij klaar gekomen, maar er bestaat natuurlijk altijd nog voorvocht. Later die dag heb ik een ovulatietest gedaan, knal positief! Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, om advies te vragen of een Morining After Pil nog nut zou hebben, gezien mijn eisprong. Volgens hem kan het nog nut hebben, omdat de Pil er ook voor zorgt dat een innesteling niet mogelijk wordt gemaakt. Maar goed, ik ben bang, goed bang. Geschrokken, ik voel me slecht, onwijs slecht. Dus dat hoeft me ook niet verteld te worden. Ik heb de pil vanmorgen ingenomen, maar voel vrij weinig. Zijn er nog anderen met ervaring met deze pil? Ik lees natuurlijk overal verhalen dat mensen toch zwanger blijken te zijn, maar ook genoeg die dat toch niet waren. En waarschijnlijk zal mijn cyclus ook meteen in de war zijn geschopt hierdoor. Ellende gewoon.
Ben je ook van plan je vriend het te vertellen? Is misschien wel Eem optie, stel je zou wel zwanger zijn! Sorry verder geen ervaringen met de morning after pil. Succes in deze situaties verder
Hier ook toch zwanger ondanks gebruik MAP. Je zult genoeg van dit soort verhalen lezen en ze helpen je niet echt natuurlijk... Maar het grootste percentage vrouwen die een MAP slikt is gewoon niet zwanger. Alleen is dat natuurlijk geen 100%...