Hallo allemaal, Ik zou gewoon even heel graag mijn verhaal kwijt willen. Ik heb van alles al opgezocht op internet, kan ik eigenlijk maar beter niet doen. Ik heb mezelf gewoon in een verschrikkelijk lastige situatie gebracht, die ook absoluut niet goed te praten valt. Mijn vriend en ik zijn bezig voor een kindje, afgelopen weekend zou ik mijn eisprong hebben. Feestweekend gehad, zo dronken, dat ik de allergrootste fout van mijn leven heb gemaakt. Ja, ik ben vreemd gegaan. Met condoom weliswaar, welke dus was geknapt. De vreemdganger is niet in mij klaar gekomen, maar er bestaat natuurlijk altijd nog voorvocht. Later die dag heb ik een ovulatietest gedaan, knal positief! Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, om advies te vragen of een Morining After Pil nog nut zou hebben, gezien mijn eisprong. Volgens hem kan het nog nut hebben, omdat de Pil er ook voor zorgt dat een innesteling niet mogelijk wordt gemaakt. Maar goed, ik ben bang, goed bang. Geschrokken, ik voel me slecht, onwijs slecht. Dus dat hoeft me ook niet verteld te worden. Ik heb de pil vanmorgen ingenomen, maar voel vrij weinig. Zijn er nog anderen met ervaring met deze pil? Ik lees natuurlijk overal verhalen dat mensen toch zwanger blijken te zijn, maar ook genoeg die dat toch niet waren. En waarschijnlijk zal mijn cyclus ook meteen in de war zijn geschopt hierdoor. Ellende gewoon.
Ben je ook van plan je vriend het te vertellen? Is misschien wel Eem optie, stel je zou wel zwanger zijn! Sorry verder geen ervaringen met de morning after pil. Succes in deze situaties verder
Hier ook toch zwanger ondanks gebruik MAP. Je zult genoeg van dit soort verhalen lezen en ze helpen je niet echt natuurlijk... Maar het grootste percentage vrouwen die een MAP slikt is gewoon niet zwanger. Alleen is dat natuurlijk geen 100%...
Hmm thnx.. Niet echt opbeurend inderdaad.. Wel voel ik allerlei steekjes onderin me buik, maar dit heb ik al vanaf vrijdag. Het is gewoon zo onzeker, omdat het niet helemaal bekend is wat een morning after pil nou eenmaal precies doet. Het kan een eisprong uitstellen, maar ook een innesteling voorkomen. Gezien mijn eisprong afgelopen weekend was, spant het er echt om denk ik. Nou was er niet heel veel voorvocht, maar een beetje is in principe al genoeg!
Hier was de Map geen succes.. Zie banner .. Maar dat is eerder uitzondering dan regel gelukkig.. Je kunt ervan uitgaan, dat als je binnen 72 de map slikt, je niet zwanger wordt. Want als je eisprong nog niet is geweest, wordt die "uitgesteld" en anders voorkomt de pil innesteling. Zoals je zelf al schreef Probeer positief te denken. Hoop voor je dat je snel je menstruatie krijgt..
heb met carnaval een map geslikt en had allemaal zwangersymtomen. en was niet zwanger! zitten ook heel veel hormonen in een map en mijn cylus is sinds dien ontzettend van de wap. zou wel maar bedenken wat je gaat doen als je toch zwanger zou zijn.
Ik vind de MAP maar een apart iets.. En lees meer schrijfsels dat vrouwen toch zwanger bleken ipv niet.. Ik weet zeker dat ik mijn eisprong heb gehad, ovu-test is nu negatief! Nu is het dus de vraag of het zich gaat innestelen of niet en of mijn ei bevrucht is natuurlijk! Ik ben niet ziek van de MAP oid, vanmorgen ingenomen, op enkele krampjes her en der na, merk ik er niks van! Er is amper voorvocht vrijgekomen achteraf, maar rond je ovulatie is een beetje al voldoende denk ik. Mijn volgende ongi zou rond 11 mei moeten zijn, maar eens zien wat mijn lichaam gaat doen. Ik heb de MAP trouwens rond het 50-ste uur geslikt.
Hoi meid, bij mij en mijn vriend dat wel zelfde verhaal alleen dan was het met mijn partner en ik dacht die morning after pil heeft goed gewerkt was misselijk moe pijnlijke borsten maar geen bloed verlies heb de mp vaker gebruikt en ook geen bloed verlies maar later vertelden de vk en ha dat als er geen bloed verlies optreed kans groot is dat niet heeft gewerkt.Waren gewoon zwangerschap hormonen bij mij dus. wat je volgende keer wat niet gebeurd neem ik aan maar een koperspiraal in brengen ze tot week erna in om zwangerschap te voorkomen dat is overtijd behandeling . Sterkte ermee meid hoop dat goed is afgelopen
Ik heb lang geleden ook een morning-afterpil geslikt en was niet zwanger. Nou moeti k erbij zeggen dat ik toen een jaar of 15 was en natuurlijk niet bijhield of ik in mijn vruchtbare periode zat. Maar het eerste wat me te binnen schoot toen ik jou verhaal las is dat ik in jou situatie iniedergeval tot aan mijn menstruatie geen seks zou hebben met mijn vriend omdat je dan straks gaat twijfelen van wie het zou zijn als je zwanger blijkt. Maar goed inmiddels is dit topic al oud dus ben benieuwd hoe het nu gaat met je?