Hoi ik moet woensdag terug voor nacontrole van keizersnede naar de gyn. neem je dan je baby mee of laat je die thuis?
Wij hebben Esmee meegenomen. De gyn vond het leuk om haar nog eens te zien! De nacontrole duurt maar een paar minuutjes dus goed te doen hoor.
Mijn gyn zei bij mijn ontslag uit het ziekenhuis zelfs: neem wel Charlotte mee he, als je op controle komt! De meesten vinden het leuk om de kleine nog even te zien.
Ik heb ze meegenomen en neem nr3 binnenkort ook weer mee.Ik heb ook van de 1ste 2 een foto met de gyn,vond ik leuk voor later.
hoi dank je voor jullie reacties. Ik neem hem graag mee. maar ik heb ervaring met wachten bij de gyn... vruchtbaarheidsbehandelingen en controle tijdens zwangerschap.... dat wachten kan wel van half uur tot 2 uur wachten zijn. en dan maakt het niet uit hoe laat je in de ochtend bent. dat vind ik een beetje zielig voor hem, mss dat ik papa ook mee krijg
Ik hoefde niet naar de gyn, maar ben wel voor nacontrole bij de vk geweest. Ik heb bewust m'n dochter níet meegenomen. Ik zat namelijk met wat dingen (stukje verwerken van de bevalling) en was bang dat ik m'n emoties niet in bedwang kon houden. Barstte dus ook in tranen uit toen ik m'n verhaal deed. Dochter had in die tijd nogal last van krampjes en huilde ook veel. Zag 't al voor me dat ik daar in tranen zou zitten, mét een huilend kind... vandaar. Onder andere omstandigheden had ik dochterlief natuurlijk wel meegenomen. Ik had overigens wel een fotoboekje meegenomen, wat de vk ook heel erg leuk vond. (NB: kan er inmiddels mee leven trouwens, zo erg was 't niet, maar toen was 't verdriet nog erg vers. Ik was door de verpleegkundige in 't ziekenhuis nogal naar behandeld na d bevalling en daardoor was ik heel onzeker toen ik de eerste nacht in 't ziekenhuis moest blijven. Dat, in combinatie met de heimwee die ik altijd heb, zorgde ervoor dat ik daar een tijdje mee zat).
Heb haar ook meegenomen toen. Stelde ook niet veel voor en hoefde gelukkig niet zo lang te wachten. Nou had ik ook geluk dat de afspraak mooi tussen de voedingen viel..
Wij hebben Malou en Ruben wel meegenomen bij de na-controle. Gyn vond het idd erg leuk om ze 'weer' te zien. Ik zou ze ook echt voor geen goud thuis gelaten hebben, ik wilde helemaal niet eens van ze vandaan en kon ook niet je weet immers niet hoe laat ze honger krijgen ! Overigens vraagt de gyn ook deze zwangerschap tijdens de controles steeds wanneer we ze nou eens meenemen !
Wij hebben ons zoontje ook meegenomen naar de controle. Juist omdat het wachten soms lang kan duren bij de gynaecoloog. Aangezien ik borstvoeding geef is het wel handig hem dan mee te hebben. Overigens vond de gyn het erg leuk hem weer even te zien!
Ik moest bij een andere Gyn op controle dan bij degene die de bevalling had begeleid (ik ben met de vlos in het ziekenhuis bevallen, maar vanwege de pijnstilling werk ik 'medisch' en kwam er dus een gyn bij) . Die na controle stelde dus helemaal niets voor, maar de gyn was wel wat teleurgesteld -zo kwam het over- dat wij onze dochter niet bij hadden . Kindje kijken blijft leuk, zeker als ze nog zo heel klein zijn
Ik heb Robyn ook gewoon meegenomen. Vriend kon geen vrij krijgen (anders zouden hij en zij ook gewoon meegaan) en ik vond haar nog te jong om haar bij een ander te laten. Gyn vond het wel leuk dat ze mee was.
Ivm voedingen (hier hopelijk weer BV) zou ik hem dan juist wel meenemen. Wat betreft de wachttijd: in het ziekenhuis waar ik nu loop, zie ik vaak dat ouders die de kleine bij zich hebben, 'voorgelaten' worden. Die hoeven nooit lang te wachten (en terecht). Hopelijk is dat bij jullie ook zo.