Oh goeie god het is weer terug en erger dan ooit! De dokter noemt het schimmel infectie maar waarom werkt die verdomde cannesten dan alleen maar tegen en niet mee?! Het is nu alleen niet zo dat het gewoon aanvoelt alsof ik tussen m'n benen schrale lippen heb, het is niet zoals een schimmel met een rare geur e.d. het voelt gewoon alsof het opgezwollen en te droog is waardoor het zo zeer doet en waarom ik heb geen idee! Ik ben op en neer naar NL geweest me met een vreemd scheermesje geschoren waardoor het een beetje ruw werd dus die snel weg gedaan en cannesten werkt echt alleen maar tegen, de huid word nog dunner gaat nog meer jeuken en branden ik word helemaal gek, het voelde ook nog eens aan op m'n perineum alsof ik me daar perongeluk ingeschoren had! Grr! Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want dokters geven je hier gewoon een anti biotica kuurtje mee of wat meer cannesten en tja dat maakt het alleen maar erger! En al is het een schimmel infectie en reageer ik gewoon heftig op de creme is er een alternatief!
Je kan ook gewoon om een pil vragen. Dat is er maar 1 en die slik je gewoon oraal door. Ideaal. Vraag ik ook altijd om.
Gebruik je inlegkruisjes of maandverband? Dit zou ook nog een soort "allergische" reactie kunnen geven.
Probeer eens gentiaan violet. Ok, je hebt een paar dagen een paarse onderkant, maar het werkt supergoed!
Ik heb de pil afgelopen maand door geslikt dus al bijna 60 dagen geen ongi gehad en dus geen maand verband gebruikt, gebruik verder geen inleg kruisjes maar het is echt geen schimmel ik heb geen vreemde afscheiding en al het andere wat bij een schimmel normaal komt kijken de apotheker raadde ook iets van glijmiddel aan dus dat heb ik maar gebruikt en verder zei ze dat et natuurlijk wat in disbalans is door de bevalling of evt an de pil. Ik zat dat paarse goedje eens zoeken bedankt