anticonceptie na de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzekereMama, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Zelfs na 2 bevallingen vond ik het vreselijk om het spiraaltje te laten plaatsen. Bijna nog erger dan bevallen:(

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het laten plaatsen van de mirena vond ik erg naar, heb ook wel een poosje daarna nog last gehad, maar toen ik eenmaal gewend was was ik erg gek op dat ding! En als je echt geen hormonen wilt, lijkt een koperspiraaltje me ook zo gek nog niet.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hoezo niet passen?
    Even zijn pielemuis opmeten en de juiste maat bestellen op internet :)

4. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Ik denk dat wij zelf de vruchtbare dagen gewoon gaan vermijden. Bijvoorbeeld als ik een cyclus heb van 30 dagen, dan van dag 10 t/m 20 het veilig doen. Ofzo. Nee, weet het nog niet zeker... Maar geen hormonen meer iiig.

5. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Condooms die niet passen? Je hebt ze in verschillende maten hoor.... Van heel klein, mini maatje tot grote honkbalknuppel toe zeg maar (oke ik overdrijf een beetje :D )

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou een tijdlang toch voor condooms gaan.
    Dan kan je na bijvoorbeeld een half jaar nog altijd zien of jij terug voor anti-conceptie gaat, of ofdat hij toch voor de knip gaat.

Hier een Mirena en gelukkig :).
    Ik mag bovendien niks meer van andere anti-conceptie, dus als die Mirena niet had gewerkt ... hadden we een probleem gehad (condooms fnuiken bij mij elke zin - hebben we een tijd geprobeerd).

Deel Deze Pagina