Hoi allemaal ik wil even kijken of iemand de zelfde ervaring heeft gehad als mij. 7 december heb ik een mirena laten plaatsen en sindsdien iedere dag licht vloeien. De huisarts zei dat dit drie maanden mocht duren. Een week geleden kreeg ik na het vrijen met mijn vriend hele erge buikpijn en daarna bloede ik heel erg, leek net of er een kraan was open gezet en niet meer stopte. Het stroomde er letterlijk uit. Maandag naar de huisarts geweest en ze zei hij zit echt goed maar omdat het abnormaal bloed verlies is wil ik een echo. Gisteren een echo gehad en bleek die veel te laag te zitten en de wand van mijn vagina kapot te maken wat dus zorgde voor het bloed. Nu hoorde ik dus ook dat ik dit niet als een menstruatie mag beschouwen en de spiraal niet als betrouwbaar. Mijn vriend en ik hebben de laatste twee weken regelmatig sex gehad en nu was er dus een hele kleine kans dat ik zwanger kon zijn geworden/kan worden. Maar omdat die kans nihil was heeft ze meteen een nieuwe geplaatst. Hebben nog meer vrouwen dit meegemaakt? Ik ben nieuwsgierig! De huisarts heeft me overigens ook nog opgebeld dat ze goed in haar oren gingen knopen dat bloedingen ook een teken konden zijn dat de spiraal verkeerd zat. Vond ik erg netjes !