Ik begin morgen weer (BAH). Ik werk dan 24 uur in de week, maar ik werk onregelmatig dus ook in het weekend.
Ik moet morgen weer beginnen . Ik ga 32 uur per week werken alsverpleegkundige, dus vroege, late en nachtdiensten en ook regelmatig in het weekend.
36 uur, 4 x 9 uur per week Door en nog steeds niet verkocht huis, zla ik dat na de geboorte ook moeten blijven doen Liefst zou ik 3x 8 werken.
Over 5 weken "moet" ik weer, dan ga ik 2 x 9 en 1 x 4,5 doen. Ben benieuwd hoe het me zal bevallen, heb er nu nog niets geen zin in....
32 uur waarvan 8 uur thuis. Eigen keuze overigens, niet voor de financiën. Sommigen vinden het raar dat ik zoveel voor mijn lol zwerk. Tjah, je kan het maar zo naar je zin hebben he.
Kiwi, fijn toch! lijkt me hartstikke tof als je zoveel lol hebt in je werk. hoop dat ik dat straks ook mag zeggen! eerst een baan vinden
Ik heb toen Esmee nog maar een paar maanden was 21 uur gewerkt. Toen ze een half jaar was heb ik promotie gekregen en ben 18 uur gaan werken. Werk vooral slaapdiensten dus tikt lekker aan.. werk dan van 15.00 tot de volgende ochtend 9.00 En om het weekend..
ik ga 28 uur werken en werk onregelmatig avond /dag /en weekenddiensten. man werkt 20 uur dus we wisselen elkaar af gr Jose