Hallo ik zal mijn verhaal even helemaal uitleggen, ben vorige jaar aan het eind van het jaar met de pil begonnen, me vriend en ik waren er al snel uit dat we een kindje willen, toen ben ik na 4 a 5 maanden gestopt met de pil, het duurde eerst een paar dagen voor dat ik mijn bloeding kreeg na de pil, en elke maand zit ik tussen de 28 en 32 dagen cyclus, erg mooi dus, maar had ongeveer de 21e van november ongesteld moeten worden, ik ben dus voor het laats 25 oktober ongesteld geworden, dus vandaag 11 dagen overtijd, nu had ik gister ochtend een test gedaan, (kruidvat 2 voor 5 euro) maar helaas negatief :x wat moet k nu doen zal ik nog even 6 dagen wachten en dan nog een testje doen ? k weet het echt niet een vriendin van mij zegt dat ik contact moet opnemen met de dokter, een andere vriendin zegt dat ik nog even moet wachten en weer testen en als dat niet goeed is contact opnemen mt de verloskundige om een echo te maken, tsjaa dat vind ik toch heel wat, ze zegt dat bloedtesten vaak niet helpen, hebben jullie enig idee wat ik kan doen, ??? zou het heel fijn vinden wan ik weet het namelijk niet meer, Dankjewel
hoi je kunt het beste afwachten. Dat zal de huisarts ook zeggen. Als je over een week nog niet ongesteld bent kun je nog een keer een test doen. Mirjam