Vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Beertje83, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje83

Beertje83 Lid

31 jan 2011
    34
    0
    6
    Vrouw
    #1 Beertje83, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    Hallo,

Ik heb even een vraag. Ik heb op dinsdag 6 november mijn 2e IUI gehad. Op maandag 12 november had ik al bruinverlies en was zwaar verkouden. Ik heb tot vandaag elke dag nog bruinverlies gehad, soms ook rood, ene keer donker, andere keer weer licht. Maar niet constant de hele dag door eigenlijk. Vanochtend was het donkerrood en dacht, nu gaat het wel doorbreken. Ben tussen 12 en 2 3x naar de wc geweest, maar niets met afvegen. Anderhalf uur geleden wel weer rood, maar net weer niets! Ik weet het allemaal niet meer! Vind het wel heel vreemd dat ik zo lang voor mijn nod al bruin/roodverlies heb. Morgen is mijn nod. Heb vanmiddag nog wel getest (na al een aantal keer geplast te hebben vandaag) maar negatief. Zou ik nou zwanger kunnen zijn of is mijn lichaam een beetje vreemd aan het doen?

Ik heb trouwens op dit moment een endometriosecyste, dus bij mij is een menstruatie vrij gevoelig. Maar heb tot op dit moment ook nog geen pijn, vandaar dat die bloedingen dan ook haast geen menstruatie kan zijn toch?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes Beertje

2. Beertje83

Beertje83 Lid

31 jan 2011
    34
    0
    6
    Vrouw
    Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Maar vind het toch raar dat het zo lang van te voren al begint.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

jammer dat je ongesteld bent geworden, ja het kan een langere en langzame aanloop hebben,gebeurt wel vaker. Ik hoop van harte voor je dat het de volgende keer lukt!

Mirjam

Deel Deze Pagina