Hallo dames, ik ben afgelopen woensdag nr gyn geweest (6w6d), echo gehad, CRL was concordant met 6w6d en er was een mooie hartslag. Vanmorgen (7w3d) echter bij opstaan wat bloedverlies gehad. Helderrood, niet super veel. Later op de middag nog wat bruinverlies. Heb wel wat lichte krampen, maar geen hevige buikpijn. Ik vrees dat er een mk zit aan te komen... Hoe lang kan dat duren, vooraleer het vruchtje afkomt? Maak ik best een afspraak met gyn?? Groetjes, Kamelot
Hoi Het kan nog twee kanten opgaan. Als het bloedverlies nu stopt en je hebt geen krampen meer dan zou het ook goed kunnen gaan. Maar als het bloedverlies toeneemt en je krijgt flinke buikkrampen heb je inderdaad kans dat het misgaat. Kijk het nu even aan, je mag het zeker een week de tijd geven. mirjam
Dank je wel voor de snelle reactie, Mirjam! Het stelt me een beetje gerust (maar toch niet helemaal ) Nog een tijdje in spanning afwachten dus... Momenteel weinig last. Ook geen bloed meer verloren. Hopelijk blijft het goed gaan... Als er de rest van de week niks gebeurt, kan ik dan weer "op mijn beide oren" slapen? Liefs, Kamelot
hoi ja als er verder niets gebeurt kun je wel vertrouwen hebben. Het blijft natuurlijk spannend, tot je volgende echo. Ik hoop van harte voor je dat het goed mag blijven gaan. Mirjam
even een update: gisteren en vandaag opnieuw heel licht bloedverlies. (telkens 's ochtends) Heb morgen een spoedafspraak bij gyn. Dan krijgen we meer duidelijkheid...