Hier sinds een paar uur ervaring met de 'eerste' keer. Viel niet tegen! Wel een beetje raar, want in het begin van mijn zwangerschap durfde ik niet en daarna mijn vriend niet . Dus kan je voorstellen hoe lang het geleden was . Vind het toch ook wel een beetje spannend, want we gebruiken geen anticonceptie... niet dat de kans groot is dat ik dit jaar zwanger word, maar toch!
hoi, ik had vrij snel na de bevalling(2 weken) alweer zin maar durfde niet(totaal reptuurtje) Bij de na controle had ik de stoute schoenen aangetrokken en met een hoofd gevraagd aan de gyneacoloog of het mocht. Dus toen duurde het niet lang meer De eerste keer vond ik erg spannend, toen voelde het vanbinnen nog een beetje beurs(hechtingen) Maar na 8 weken voelde het weer als van ouds! Gisteren ben ik weer begonnen met de nuvaring, Ik wilde gewachten tot de tweede ongesteldheid.
ik ben nu afgelopen dinsdag weer voor het eerst ongesteld geworden, en omdat wij geen 4e willen hadden we voor de zwangerschap al afgesproken dat mijn man zich zou laten sterriliseren (moet nog gedaan worden) maar in principe kun je direct na de bevalling al beginnen met de pil of andere anticonceptie, en geef je bv dan moet je even aan je ha of vk vragen welke vorm van anticonceptie het beste bij je past (ivm hormonen die in de bv terecht komen)... succes