Wie weet een winkel waar je NY petjes kan kopen voor kids. Ik heb wel een webshop gevonden, maar ik wil hem eerst even passen bij hem voor ik hem koop. Liefst omg Zuid-Holland.
Ik ken idd alleen een webwinkel, mijn vriend kocht daar altijd... Je hebt volgens mij in amsterdam en honkbal winkel zitten en in de buurt van den haag ook maar hier weet ik verder niks over. Ik zaal het vanavond aan mijn vriend vragen.die weet er vast met over!
Thnx dames!! Ja ik vind het ook zo stoer. Ik weet wel de Brittan in Utrecht, maar om er nou helemaal voor naar Utrecht te gaan vind ik ook weer zo wat. Ik wil hem wel online bestellen maar hoe weet ik dan of ik de goede maat heb?
hay ik heb het even aan mn vriend gevraagd en hij zegt dat je eventueel bij forelle in alphen aan de rijn zou kunnen scoren. Mijn vriend geeft ook aan dat de dichte petten allemaal ook met de hand gemaakt worden (new era petten) en zijn ervaring is dat ze allemaal wel iets kunnen verschillen dus dan is het echt het beste om de pet te passen. Ik hoop dat ik je zo heb kunnen helpen
Dank je wel. Zit die winkel in het centrum van Alphen? Want dat ken ik op zich wel. Ja wil hem echt graag even passen, vind het gewoon zo zonde als hij hem niet past. (dan zou ik hem wel kunnen dragen evt als hij echt groot valt maar toch)
Alphen a/d Rijn - Forelle American Sports Equipment dit is de link van de site mn vriend zei dat het op het industrie terein zit (zelf geen id namelijk)
Wat leuk, daar werkt mijn broer. Britains kunnen onderling ook versturen, weet niet waar je vandaan komt! En anders via de shop bestellen/retourneren!
Street Fashion -> De volgende werkdag al in huis via Go-Britain! En misschien ook via de site van Large?
Ja dat is ook wel een idee. Ik ga eerst wel even kijken of ik kan vinden wat gangbare maten zijn voor kinderen misschien als ik dat weet dat ik er dan wel 1 kan bestellen