Hoi meiden, nadat Alyna geboren was ben ik ongeveer 6 maanden aan de pil geweest. Omdat ik 'm nogal eens vergat en we waarschijnlijk op korte termijn een 2e wilden ben ik er toen mee gestopt en zijn we aan de condooms gegaan. Ik hield wel m'n cyclussen bij, just in case. Nu hebben we er een hele poos over nagedacht, en we willen het voorlopig toch bij één kindje houden. Maar...we zijn die condooms ook spuugzat. De pil is niks voor mij hebben we dus gemerkt, en een spiraaltje of implantaat lijkt me ook niet fijn, plus dat ik wel graag de optie zou hebben om over 1 à 1,5 jaar wel voor een tweede te gaan. Nu zat ik te kijken naar de anticonceptiepleister, en dat lijkt me wel iets! Kan gewoon op de kalender aanduiden wanneer ik 'm eraf of erop moet doen, en braken of diarree hebben er geen effect op, omdat de hormonen rechtstreeks in de bloedbaan terecht komen. Heeft één van jullie er misschien ervaringen mee?! Groetjes!
Ik heb hem even gehad, Mijn cyclus was geweldig netjes elke keer. Ik word alleen zo geirriteerd van hormonen dus ben ermee gestopt. Maar is zeker een aanrader hoor
Hier ook goede ervaringen hoor! Ik vond hem alleen in de zomer lastig omdat ik toen nogal een waterrat was, en als je heel veel gaat zwemmen kan die wat losser raken...
Ja hoor je kunt ook gewoon lekker in bad liggen Ging wel een beetje los maar na een half uur plakte hij dan weer goed.
hier ook de evra pleister.omdat ik de pil vergat en me er zo slecht bij voelde... wij willen geen kindjes meer bij en ik meot zeggen dat ik me er super bij voel... de eerste dag heb ik wel enorm veel jeuk de plaats waar ik hem kleef(meestal bovenarm) maar dat is de tweede dag over ik vind het een aanrader
ik wel wel goeie ervaringen:d ik ben er door heen zwanger geworden was een mooie ervaring. ze zijn wel heel handig je hoeft er maar 1 keer per week aan te denken