Hallo allemaal! Ik heb een vraag, Ik en mijn vriend willen graag een kindje. We zijn nog maar net begonnen maar er al wel heel erg mee bezig. Omdat de pil eigenlijk nooit werkt bij mij was ik een tijdje gestopt,( Ik slikte de pil ook vaker niet dan wel) Ik slikte de pil pas weer sinds 2 a 3 maanden, en ben er toen vrij snel weer mee gestopt vanwege onze wens. Ik ben dus een paar weekjes geleden opnieuw gestopt ( strip niet afgemaakt) normaal word ik dan gelijk ongesteld. Maar dat werd ik deze keer niet, ik dacht ik wacht even af waneer ik eigelijk als ik doorgeslikt had ongesteld moest worden, dit was afgelopen zaterdag..ook toen werd ik niet ongesteld. We hebben dus maar getest..het zou erg toevallig zijn maar je weet maar nooit we hebben ondertussen wel door geklust, maar ook de test was negatief Normaal kan het dus maanden duren omdat je lichaam moet ontpillen.. maar bij mij is daar denk ik geen sprake van? Ik weet dus niet waarom ik deze keer niet ongesteld wordt.. Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven alvast bedankt, olijfje
tja ik denk toch dat het met het ontpillen te maken heeft, olfijfjee. het kan wel een paar maanden duren voordat je lichaam weer in zijn eigen ritme is. ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! gewoon lekker klussen rond de eisprong, folumzuur slikken en rekening houden dat je nu misschien toch aan het ontpillen ben. duurt het te lang, zou ik even contact opnemen met de dokter! succes, rachel