We willen graag een huis kopen alleen kunnen we maar weinig lenen hier in de randstad krijg je daar niks voor we zouden dus wel wat verder willen maar me vriend moet wel heen en weer naar zijn werk in amsterdam.. weten jullie leuke plekjes waa de huizen betaalbaar zijn en het niet te ver reizen is
Hey hey, Het is een beetje preken voor eigen parochie maar Dronten, Swifterbant of Biddinghuizen is goed betaalbaar en het is niet al te ver naar Amsterdam (lekker centraal). Ook opent het nieuwe station hier in december dus dan is ook het openbaar vervoer goed te doen.
Hier in Hoogvliet zijn ze wel betaalbaar maar goed dan moet je wel denken aan een uur rijden(denk ik) richting a'dam. De wijk waar ik in zit gaan 3/4 kamer woningen met voor en achtertuin de deur uit vanaf 125,000 en 5/6 kamer woningen vind je vanaf 145,000 al.Nieuw bouw vanaf 170.000 of 175.000 v.o.n.
Zaandam, Purmerend en omstreken zijn ook niet echt duur. Maar hangt er natuurlijk wel van af wat je wilt (huis, flat etc.)
Volgens mij is het vreselijk in Lelystad en Almere te wonen, hoor dit van verschillende mensen. Uiteraard geen eigen ervaring.. Dus misschien is het hartstikke leuk! Haarlem?
Almere!! Wij wonen hier nu 3 jaar, ik kan je vertellen dat ik een hele grote mond had over Almere. Het is hier heerlijk wonen, je hebt hier echt alles, alles staat in het teken van kinderen. Je hebt hier bijvoorbeeld Jeugdland op verschillende plekken in Almere. De kinderen kunnen hier hutten bouwen van hout Jeugdland - Almere . De schouwburg, bioscoop, alle winkels om naar hartenlust te shoppen. Veel natuur en veel evenementen. Wij zijn nog steeds aan het ontdekken, echt geweldig!