kleding advies gevraagd :) wat en waar?

Discussion in 'De lounge' started by Dani84, Aug 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#1 Dani84, Aug 19, 2015
    Last edited by a moderator: Aug 19, 2015
    Hoi

Ik heb volgende week een feestje. 40 jarige bruiloft van mijn man zn werk. zijn werkgever en vrouw.

Het is een klein bedrijf en alle medewerkers en aanhang zijn uitgenodigd. super leuk maar ik heb geen flauw idee wat ik aan moet doen :);)

volstaat hier de spijkerbroek/rok met blouse/shirt? (niet mijn voorkeur)
    de little black dress? (vind ik altijd zo donker)
    of iets er tussenin? (maar wat?)

ik ben zelf wel fan van rokjes en jurkjes maar ik heb niks leuks/nets meer in de kast dus ben op zoek naar iets feestelijks maar ook casual..

Wie heeft er ideeen, tips, site`s enz
    wil morgen wel ff dorp verderop in. niet erg veel kledingwinkels. De stad in word wat lastiger ivm jongens op school. dus echt veel shop gelegenheid heb ik ook niet,

alvast bedankt!
    p.s. Zal ando en Whe kamp kan ik niks vinden..

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik bestel veel op Topvintage.nl. Veel leuke jurkjes/rokken. En geen verzendkosten en de volgende dag in huis mits je voor 21.00 besteld. Hele goede service! Spijkerbroek zou ik sowieso niet doen. Succes!

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,385
    858
    113
    home sweet home
    Site van king louie

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Dat merk vind je ook op topvintage ;)

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit! Ontzettende leuke webshop!!

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
  7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zwart jurkje is altijd goed.
    Ik vind de jurken van topvintage niet mooi en zou het dan ook niet leuk vinden als mensen daarin naar zon feestelijke gelegenheid kwamen.
    Mijn favorieten zijn Lipsy en Asos.

8. Nacho

Nacho Fanatiek lid

Jun 3, 2015
    2,369
    9
    38
    Female
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Afhankelijk van de dresscode (laat je man eens informeren wat andere dames dragen) zou ik gaan voor een casual jersey wikkeljurk van bijvoorbeeld King Louie of een feestelijke/zakelijke jurk van bijvoorbeeld Lipsy. Het hangt ook van je figuur af of je je in alles comfortabel voelt. En op alle feestelijke gelegenheden zie je dames in jurkjes van Steps, dat kan ook altijd.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik vind een printje wel leuk maar de alloverprints zoals de grafische is niet mijn stijl.. sorry haha misschien moet ik het eens aanpassen om te kijken hoe het staat.

ik ga atijd meer op safe.. maar vaak ook weer 1 kleur (saai) dit vind ik wel een mooie whkmp's OWN denim jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl

mijn maat (42) is helaas al weg

volgens mn man is er geen dresscode gewoon netjes en hij zegt een leuk jurkje of rokje is altijd goed.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#10 Dani84, Aug 19, 2015
    Last edited by a moderator: Aug 19, 2015
  11. Nacho

Nacho Fanatiek lid

Jun 3, 2015
    2,369
    9
    38
    Female
    Baby & Mama Coach
    Houten
  12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

nee staat niks bij alleen waar en wanneer en dat we gaan varen onder t genot van warm en koud buffet :)

die laatste vind ik erg leuk!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nog meer mensen? waar shoppen jullie :)

14. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

Aug 15, 2015
    1,086
    156
    63
    Deze vind ik het leukst van de jurkjes die gekozen had, die donkere vind ik te kantoorachtig, dit is zomers en vrolijker. Ik moest laatst ook naar een bruiloft in Spanje, bloedheet was het en ze besteden daar over het algemeen toch meer aandacht aan dit soort dingen dan Nederlanders. Ik werd helemaal gek van alle websites, ben uiteindelijk toevallig een keer een Vero Moda ingelopen, in 20 min een koraalroze jurkje gekocht in de uitverkoop zodat ik bij nood in ieder geval wat had. Stond me fantastisch :p Dus misschien toch gewoon een middagje ergens rondkijken? Dan kun je meteen passen en meten en ook voelen hoe de stof is. Op internet staat zóveel en je weet nooit helemaal hoe het valt enz.

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik ben gister even de stad ingeweest maar helaas niet geslaagd. nu ben ik nog even op z alando aan het kijken maar Lentekriebels net wat je zegt, je weet niet hoe het valt en hoe de stof is ik heb nog 6 dagen ;) haha

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik was overdressed hahaha naja beter dan underdressed ;)
    wel een gezellige avond!

Share This Page