Misschien een blaasontsteking? Of het is al begonnen. bij mijn eerste had ik ook buikpijn dat steeds erger werd. Herkende de pijn niet.. Toch na aandringen van mijn moeder vk gebeld. die zei ook blaasontsteking, maar mijn moeder was het ee niet mee eens. Dus weer na haar aandringen naar het ziekenhuis. 12 uur later was mijn meisje er.. Gewoon even vk bellen..
En wat grappig, zie net dat je op 24 februari bent uitgerekend.. Dat was ik ook in 2008.. Dochter is geboren op 31 januari
ja ik kijk het even aan ik ga zo lekker een warme douche nemen aanhoudende pijn... maar heb ook het idee dat mijn darmen aan het vervelen zijn hihi toevallig ik heb gezegt hij moet nog even een weekje blijven zitten haha
Haha, hier al dezelfde gesprekjes met de kleine meid Ik hoop inderdaad voor je dat het loos alarm is, en dat het snel wegtrekt.
hahah jaa daarna mag die van mij komen hoor haha kan niet meer wachten.. maak me ook niet zo snel druk voel hem nog heel veel enhij heeft lekker de hik nu.. merk ook snachts slaap ik gewoon op mijn zij daar krijg ik ook pijn in mijn buik van maar dan echt banden pijn