inNESTeling boek van Rika Lukac

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammeke, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heeft iemand dit boek gelezen en ook daadwerkelijk de tips opgevolgd? Yoga en veranderingen in het voedingspatroon? Ik heb het boek volledig uitgelezen en ben een aantal supplementen zoals hennepzaad, chia zaad, spirulina, rauwe cacao, selenium en zink gaan halen en heb dit reeds toegevoegd aan mijn dieet. Ik ben ook voor het eerst deze maand volledig gestopt met het drinken van elke vorm van caffeine (ik had wel een lichte cola zero verslaving) en drink nu min. 1,5liter water/dag. Ik drink ook geen koemelk meer en eet zo weinig mogelijk kaas.

Ook doe ik nu de yogaoefeningen elke dag die er aanbevolen worden.

Zijn er die met dit boek goede ervaringen hebben? Zwanger geworden door de tips? Ik ben ook van plan the kind mama van alicia silverstone te kopen, maar is pas in juni in het nederlands te verkrijgen op bol.

groetjes!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is dat om een goede innesteling te krijgen?

misschien dat het werkt maar heb er zelf niet zoveel vertrouwen in.
    pure granaatappelsap hielp hier wel bij de ivf

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    denk dat het evenveel zin/onzin is als granaatappelsap/alle andere middeltjes :)

Je wordt zwanger doordat een zaadje het eitje bevrucht en dat zich innesteld en uitgroeit een kindje :) Niet door een boek/dieet/eten/drinken (of juist niet!)

Maar, niks mis mee om van alles uit te proberen natuurlijk! Er zijn dingen waarvan je jezelf waarschijnlijk ook beter gaat voelen :) Ik drink zelf ook pure granaatappelsap (helpt niks, vitamine zijn wel gezond!) en houd mijn voeten warm (helpt niks, maar is wel comfortabel), eet gezond en gevarieerd (algeheel goed voor mijn gezondheid, maar helpt ook al niet om zwanger te worden ;))

Er is volgens mij een facebook groep over dit boek, waar je tips kan krijgen over het dieet!! Succes!!

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb hier ook wel over gelezen, maar het boek uiteindelijk niet aangeschaft. Via internet ben ik wel gaan zoeken naar 'fertility food'. Ik gebruik nu wel een aantal supplementen en ik doe 'fertility yoga' oefeningen. Ook drink ik alleen maar water. Denk niet dat ik dan nog dingen mis die in het boek staan?
    Maar goed, tot nu toe nog geen effect helaas... Ik ga er dus niet vanuit dat het werkt..
    Succes!

5. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo half jaar alles gedaan wat in dat boek staat.
    Maar helaas heeft het niet geholpen.
    Naar mijn idee word de een nu een maal sneller zwanger dan een ander.

Deel Deze Pagina