Hebben jullie een eigen site voor jullie kleintje? Ik ben aan het orienteren. Zie wel dat beebiesite een hele bekende is? Ervaringen met een eigen site? Tips? Met free kan je maar heel weinig foto's plaatsen, dus dan wordt het al snel GoGo voor 20 euro per jaar.
Je kunt op Toddler een gratis site aanmaken, maar daar kun je minder mee doen dan een betaalde site van bijv. beebiesite. Ikzelf heb twee sites, en ik ben er meer dan tevreden over !
Ben ik ook wel benieuwd naar. Dacht dat je op beebiesite gratis allemaal foto's kon plaatsen! Niet dus..! Nouja dan wil ik ook wel weten of er nog meer opties zijn!
wij hebben gewoon een normale eigen site..kost maar 1,25 per maand bij www.one.com moet je wel een website kunnen bouwen natuurlijk!
heb ook een site op beebiesite.nl. viondt het een erg fijne site, heb er wel 1 waar je voor moet betalen, maar je kan er best veel mee vind ik. ik zou zeggen neem maar eens een kijkje! www.kyraaerts.beebiesite.nl
De betaling voor een beebiesite is jaarlijks (365 dagen). Ongeveer 60 agen voor het einde van je abonnement krijg je een mail met de vraag of je wilt verlengen, en dan betaal je dus weer 20 euro.
ik heb ook een beebiesite wel een betaalde bij de gratis versie kun je maar 6 foto's plaatjes en 10 dagboek berichtjes dus dan zou je steeds alles moeten verwijderen enzo en bij de betaalde kun je heel veel ik vind hem echt leuk voor mijn dochter heb ik hem nu op cdrom omdat ik nu toch niet zo heel veel meer over haar schrijf en nu heb ik weer eentje voor de beeb
ja ik heb ook beebiesite. Voor 20 euro heb je iets heel leuks voor later omdat je het ook op cd-rom kan laten zetten XXX
Wat dacht je van een weblog als website? Daar kan je onbeperkt foto's uploaden enzo. www.punt.nl vind ik een groede provider. Mijn vriend heeft daar zijn aanstaande vaderschapssite gemaakt. www.bluedaddy.punt.nl. Krijg je een beetje een idee.
Ik heb een beebiesite aangemaakt in mijn zwangerschap en heb m nog steeds en hout ook bij. Ik vind Beebiesite erg fijn!
Ook een beebiesite.. Het betalen kan, hoeft inderdaad niet, maar met een free-acount kun je inderdaad maar 6 foto's platsen, 10 dagboekdelen maken en geen HTML gebruiken op je home om je site op te leuken.. en het is inderdaad een bedrag wat je betaald per jaar...deel dat bedrag eens door 365 dagen,dan is het toch niet veel..
Ik heb ook een beebiesite, vind zelf ook een erg fijne site, heb wel een betaalde genomen, omdat je dan veel meer foto's kwijt kan, aangezien mijn familie niet in de buurt woont kunnen ze via die site alles volgen www.onswondertje01.beebiesite.nl groetjes Ramona