Zijn de bambino slabbetjes die over het hoofdje moeten handig? Of zijn slabbetjes met touwtjes handiger?
Ik vond die met drukknoopjes of klitteband het handigst. Die van bambino of zeeman(die heeft ze ook) paste ook amper over het hoofd van onze dochter. Silly Billyz zijn ook handig, kan je zo onder de kraan ujitspoelen. Voeding | Baby-Dump
Toen ons zoontje nog klein was (1-3 maanden ofzo?) vond ik de slabbetjes het fijnst die je zo over het hoofd kunt trekken. Daarna die met klittenband (als het nekje wat sterker is). En nu gebruik ik voor ons dochtertje ook weer het liefst die je zo over het hoofdje kunt trekken en hoogstwaarschijnlijk straks die met klittenband.
Hier de goedkoopste slabbetjes van de HEMA, die zijn met klittenband. Ik vind het de meest geniale van allemaal! Blijven goed/mooi met het wassen en ook het klittenband blijft goed... Mijn zoon heeft een groot hoofd, dus met alles wat over het hoofd moest, hadden we problemen!
Hier gebruikte ik veel de slabben met klitterband. Toen C. nog heel klein was had ik meestal spuugdoekjes.
Ik gebruik de katoenen slabbers (handdoekstof) met touwtjes. Ik heb er van Zeeman en Kruidvat. Ik vind ze fijn omdat ze lekker groot zijn en ze gaan bij de handdoeken/60 graden was.
Nee met touwtjes zijn vreselijk! Zo'n gepruts! Die van Bambino met elastiek zijn ideaal en die van de Hema met drukknoopjes ook. Klitteband geen succes - gaat haar tussenzitten en als je pech hebt 'klit' ie na een paar wasbeurten niet of niet goed meer.
Ik vind de strik,drukknoopjes en klitteband super handig.die je over het hoofd moet doen zijn superonhandig
hier vnl. drukknoopjes, van de zeeman. die zitten iets op zij, dan hoef je ook niet zo in dat nekje te wroeten. ben niet zo fan van klitteband, omdat veel kleding in de wasmachine er aan vast gaat zitten.
Ach, ga gewoon experimenteren.. merk vanzelf wel wat goed gaat en wat niet... Heb er nu bij kruidvat 6 gehaald voor 7 euro en die moeten over het nekje... zit gewoon zo'n gat in. We zien t wel. Bedankt voor de tips.
Silly Billy's!! Ze zijn niet heel goedkoop, maar helemaal super. Ik vond en vind het de investering meer dan waard. Sluiten overigens met een drukkertje.
dacht de touwtjes het fijnste te vinden maar heb ze nu toch gekocht (van bambino) aangezien ze zo leuk waren hihi vind nu de elastiek over het hoofd slabbers het fijnste en voor de 3.50 die het kost kun je er ook geen bult aan vallen he! gewoon proberen
klittenband gewoon dichtdoen dan plakt het ook niet aan andere kleding. of je doet de slabbetjes in een waszak.
Ik heb wel een paar van die Bambino dingen of soorgelijke slabben en vind ze wel aardig. Hier is klittenband nooit zo'n succes geweest, mijn zoontje is nogal sterk en trok die al heel snel los. De fijnste slabben vind ik Sillybillys, met stevige drukknoopjes. Krijg je niet snel vlekken in en nemen veel op. Ze zijn wel duur, maar blijven mooi in de was.
niet allemaal! ik heb er 5, 3 met drukkers, 2 met klitteband. idd, klitteband dicht doen. maar dat vergeet ik dan weer. ach, de kwetsbare dingen (denk lingerie, zwemkleding ed) stop ik nu in een waszakje.
en als je goed zoekt, tref je wel eens een leuke aanbieding van SBs. nu trouwens een V/M magazine aanbieding: 1 gratis SB slab bij aankoop van 2 SB producten.
Ja, inderdaad, ik kreeg ook eens zo'n slab ergens gratis bij. Was wel net een afgrijselijk kleurtje, maar ach, gratis is gratis.