Hoi dames ik ben nou 28 wk en 5 dagen en heb nu een paar x per dag ongesteldsheidskrampen en echt heel de dag door harde buiken .. Probeerde me vk te bellen naar neem niet op , iemand ervaring ?
rustig aan doen,. kruik erbij en zorgen da tje ze snel krijgt te pakken en anders heb je geen spoed nummer van hun anders ha of ha post succes
Kunt ook geen voicemail inspreken of noodnummer? Anders even je huisarts bellen? Oh en even urine opvangen voor evt. blaasontsteking!
Hai dames bedankt voor julie advies ik heb haar toch te pakken gekregen en heb met men urine laten nakijken heb geen blaasontsteking dus ze komt vanmiddag langs om alles even te controleren ik hou julie op de hoogte x
Oh gelukkig. Nou en al goed blaasontsteking uitgesloten. Kan ze direkt verder met gericht onderzoek! Hoop dat het snel afzakt voor je en ben benieuwd. Is nooit leuk deze spanning. Even goed rust houden. En lekker warm blijven. Ben benieuwd! Melanie
Hai meiden... Nou ben bij de vk geweest alles was goed en heb ook inwendig onderzoek gehad en ook daar was niks te vinden me kleine man groeit goed hartje is goed en mijn bloeddruk was ook Goed dus niks medich ik moet nu heel veel rust houden en volgende week weer terug mag niks tillen enzo omdat het toch klachten zijn waar men op moet letten en ze zei ook wat niet is kan nog komen .. Hebben julie meschien enig idee wat het jan zijn ?
wil je niet laten schrikken.. maar klinkt alsof ze bang zijn dat je gaat bevallen... maar als inwendig onderzoek enzo nog niks uitwijst en met beebje alles goed gaat zal het wel mee vallen.. gewoon rustig aandoen en idd niet zwaar tillen enzo.. als ze zich echt zorgen zou maken was je direct doorgestuurd naar ziekenhuis...
Harde buiken zijn heel normaa; buikpijnachtige krampen kan ook van je banden of ontslasting komen; kijk of de harde buiken pijn doen. Als de pijn er los van staat zou ik me niet al teveel zorgen maken dat je al gaat bevallen. Maar veel harde buiken en daarnaast buikpijn geven wel aan dat je rust moet nemen.
Mijn huisarts heeft mij aangeraden om magnesium te nemen tegen de harde buiken. Heb dit dan ook gedaan en het heeft bij mij wel geholpen. En natuurlijk op de eerste plaats voldoende rust nemen hé! En bij twijfel onmiddellijk terug de vk bellen!
Bij mijn dochter had ik het vanaf 28 weken... Bij deze al vanaf 17 weken!!!!! Klinkt als voorweeen. Kan je wel 20 weken mee lopen (in jouw geval nog max 14) zegt niks over een eventuele bevalling. Mijn dochter is pas na de 40 weken geboren. Zolang het voorweeen zijn en dus niet met regelmaat gaan komen enzo is het heeeeel vervelend voor jou, maar niet erg.. Probeer goed je rust te nemen dan zakt het wellicht iets af (kan dagen of zelfs weken duren hoor).
He Bar ken het gevoel een beetje ik heb een week terug ook naar de verloskamers gebeld midden in de nacht omdat ik wakker werd van erge buikpijn en de avond daarvoor ook al pijn had enz en uiteindelijk bleek er ook niets te zijn, Maar het kan puur door stress komen dus wat iedereen al zegt even rustig aan doen. Ik heb een week vrij genomen en even tijd voor mezelf genomen en ik moet zeggen dat heeft toch wel geholpen. Heel veel succes. xxx joyce