Mijn dochter spuugt veel na het drinken. Ik heb veel melk en laat het tussendoor ook wat weg lopen in een doekje. Ze moet er vaak tegen klokken om het weg te krijgen, verslikt zich daardoor en spuugt dus veel. Tussendoor laat ik haar wel 2 of 3x een boertje doen. Ik kan haar haast wel 3x per dag verkleden en hydrofielluiers zijn niet aan te slepen. Ze komt ook heel snel weer voor een voeding, soms 1,5 uur later al weer. Ik merk dat ik vermoeid raak omdat ik haar nooit direct na een voeding weg kan leggen. Ze moet altijd een tijdje rechtop liggen. En vooral s'nachts is dit vermoeiend. Heeft u misschien nog tips? Als ik kolf en het in een flesje geef heeft ze wel minder last, maar om nou elke voeding te gaan kolven heb ik ook geen zin in.
hoi tja, dat is een naar probleem. Ik heb wel tips voor je, lees eens het volgende stukje info, misschien heb je er wat aan. Bij vragen kun je ons altijd weer benaderen, of bel een lactatiekundige bij jou in de buurt. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Productie verkleinen - Te veel melk Mirjam