Darmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moosie, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Nou ik heb weer ontzettend last van mijn darmen gehad. Echt van die vervelende krampen. Althans ik denk dat het mijn darmen zijn. Heb afgelopen vrijdag een echo gehad. Het hartje klopte goed, was goed ingenesteld en de dooierzak was ook goed. De vk zei nog dat zoals het er nu uitziet de kans op een miskraam toch kleiner is geworden maar nog wel aanwezig is. Nu ik weer van die vervelende krampen heb, ga ik toch weer zitten twijfelen, Zijn het inderdaad mijn darmen en hoort het bij de groei van de baarmoeder of zit er weer een miskraam te werken. 29 december heb ik pas weer een echo. Bah wat een onzekerheid weer. En het wachten duurd weer zo lang!

2. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Nou ben net dus naar de wc geweest, wat een opluchting. Heb nu wel weer een zwaar ongesteldheid gevoel. Steken en een vervelende druk bij mijn liezen/ billen. Ga er dus van uit dat het de baarmoeder is die groeit.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @moosie ik had dat deze keer ook heel erg,d at menstruatie gevoel ik dacht steeds dat het mis ging maar het schijnt erbij te horen , bij mij werd het erger door erover te stressen btw.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als ik last heb van mijn darmen meen ik een paracetamolletje, dan is de pijn meestal snel weg en weet ik bijna zeker dat het mijn darmen zijn.

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb ook dat ongi gevoel, heb ik eigenlijk vanaf het begin gehad. Probeer me er maar niet al te druk om te maken en ga er vanuit dat het erbij hoort hoort!
    Soms is het ongi-gevoel pijnlijker dan dat ik gewoon ongi zou zijn. Merk wel dat ik er een beetje boos van wordt en waarschijnlijk omdat ik er dan geen controle over heb en niet weet wat het betekend.

Ook merk ik dat ik echt minimaal 1,5 tot 2 liter moet drinken om geen obstipatie te krijgen.

Gr Tamar

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    Maak je niet al teveel zorgen meid.
    Ik heb het ook en windjes die ik laat niet normaal.
    Krampen heb ik nu (even afkloppen) niet meer.
    wel mijn darmen ja.
    Maar voel idd dat mijn baarmoeder aan het groeien is.
    De gyni zei ook dat mijn baarmoeder hard groeide.

de kwaaltjes maken mij soms ook bang maar als ze er helemaal niet zijn maak ik mij meer zorgen.

Deel Deze Pagina