Eliza is opeens heel erg driftig.. misschien even een tijdelijk iets maar wordt er helemaal horendol van. Ze slaat met handen en voeten op de grond, stampvoeten.. dit doet ze als ze haar zin niet krijgt. Razen, huilen.. pfff.. Ik laat haar vaak liggen.. als ik dr oppak slaat ze op mij om. Zou het er iets mee te maken hebben dat ik binnekort moet bevallen dat ze dat voelt? Of zou het gewoon even een fase zijn? Herkent iemand dit, of heb ik gewoon een gekke peuter?
Ik denk dat het een fase is, al zal het feit dat er binnenkort een broertje bijkomt misschien wel meespelen. Volgens mij doe je het nu heel goed door zo'n driftbui te negeren en haar niet haar zin te geven. Offtopic; jeetje wat gaat het hard zeg! Al 37 weken zwanger... ik weet nog dat je aankondigde weer zwanger te zijn. Veel succes met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling gewenst!
Ff offtopic terug: Ja gaat echt super snel.. het is net dat het de dag van gister was dat ik positief teste! Ik hoop ook op een voorspoedige bevalling! Bedankt!
mijn meisje was erg druk en luisterde slecht en een dag later begon de bevalling! maar zij is al 5 jaar! ik denk dat het bij jou peuter een fase is die wel weer overgaat!
Tymen kan ook zo drifitg zijn en ik hoef niet binnekort te bevallen. Ik denk dat het de leeftijd is. Vind het wel errug vermoeiend!
Iman is ook zo driftig. Ze slaat van gif om zich heen, knijpt, en stampvoet. Ongeloofelijk. En om wat? Om NIKS. Als ik zeg dat ze even moet wachten is dat al genoeg, zucht...
Ik heb gelezen dat dit gedrag bij het 15 maanden sprongetje duurt. Ze zeggen dat het nu de tijd is om duidelijk in je grenzen te zijn. Dus je doet het goed, lijkt me. Geen idee hoelang dit duurt, maar Lynn heeft het dus ook. Ze kan zoooooo boos worden. Het is altijd een dametje met pit geweest, maar dit gedrag is wel heel lastig. Gillen, krijsen, stampvoeten, helemaal over de zeik. En het maakt niet uit waar