Toen het zo koud was legde ik mijn ventje in in de wandelwagenbak in zijn kleertjes (romper met daaroverheen een truitje/broekje of boxpakje, sokjes en slofjes) in een lodger wrapper met daaroverheen een dekentje en lakentje. Hij had ook altijd een mutsje op. Nu wordt het wat warmer en ik denk dat het nu wel wat minder dik kan. Zal ik hem nog een mutsje opdoen in d'r wandelwagenbak, zal ik hem een jasje aantrekken ipv de lodger wrapper?? Hoe kleden jullie je baby aan met dit weer?
Ik trek het volgende aan bij mijn dochter (4,5 maand): romper met mouw (geen lange mouw) broek/trui (lange mouw) OF legging met 2 paar sokken en wat er bovenop met lange mouw mutsje en winterjas ze ligt in de maxicosi in een wikkeldeken (ook nog lekker warm )
Hier in de wandelwagenbak: rompertje (ligt er net aan wat bovenop het stapeltje ligt of het lange, korte of geen mouw is ), shirtje lange mouw of korte mouw met vestje, mutsje en dan onder het dikke dekentje wat bij de bak zat. Maar ook met de kou had ze dit aan en voelde nooit koud aan. Heb dus eigenlijk niets veranderd. Slofjes of extra sokken ook al een tijd niet meer in gebruik in de wandelwagenbak of voetenzak van de maxicosi. In de maxicosi begint de voetenzak nu ook al echt te warm te worden. Kindje zweet zich rot en begint het uit t krijsen erin. Maar denk dat het een wat warmbloedig kindje is haha, want als je bij de vrieskou het al warm hebt en houdt zonder vestje of jasje.. Tja
Ik vind het ook moeilijk met dit weer. Maar in de kinderwagen: romper korte mouw, legging, truitje, sokken, dun mutsje en capuchon trui. Met daarover wat dekentjes. In de maxicosi zelfde kleren en 1 dikke wikkeldeken. Maar in de maxicosi is ze maar een paar tellen buiten (van en naar de auto)