Hallo, Misschien weten jullie wat het is of komt het jullie bekend voor? Laatst gaf ik Sanne haar laatste flesje. Ze had het flesje half leeg en ik wilde haar verschonen. Toen ik bijna klaar was met haar te verschonen gaf ze een beetje op, heb haar mondje schoon gemaakt, alleen snel daarna gaf ze over (krijgt alleen flesvoeding) Ik pakte haar op zodat ze het uit haar mondje kon laten lopen, werd ze in eens slap! Ik heb haar stevig op haar rug geklopt, ze was vrij snel weer bij haar positieven maar ben me kapot geschrokken. Weten jullie misschien wat dit kan zijn? Of komt het iemand bekend voor, ben zo bang dat het weer een keer gebeurt. Alvast bedankt, Hillegonda
Lijkt op een stuipje, gebeurt wel vaker als een kindje hard spuugt. Ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan, zeker als het nog een keer gebeurt!
Misschien een stomme vraag, maar is/was de speen niet kapot. Ik heb dit ook eens met Sara gehad, schrok me rot. Zag later dat speen gescheurd was. De melk was dus met een noodgang in haar maagje terechtgekomen.